Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė: tobulumas manęs niekada nežavėjo

Elegantiškoji TV laidų ir renginių vedėja Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė, vertinama kaip stiliaus ir moteriškumo ikona, savo žavesiu keri ir naujoje „Douglas“ kolekcijos kampanijoje, kurioje įkūnija grožio standartų supančiotą, savęs ieškančią moterį.  

Tarptautinis kosmetikos ir parfumerijos tinklas šia kampanija siekia padrąsinti kiekvieną moterį išreikšti ir pamilti save. Vaizdo klipas puikiai atspindi pavasarį pristatytą naująją tinklo misiją: skatinti teisingą moterų požiūrį į patrauklumą, savikritiką, stiprinti šiuolaikinių moterų savimonę ir įkvėpti nepaklusti varžantiems standartams. Buvimas savimi – vienintelė modernaus grožio sąlyga. Kam lygiuotis į kitus, jei turite save?



Vienas geriausių tokios moters pavyzdžių Lietuvoje Indrė Kavaliauskaitė Morkūnienė. Baigusi teisės studijas, dviejų vaikų mama lengvai atsiskleidė ne tik scenoje, bet ir socialinėje erdvėje. Jos charizmatiškumas daro ją išskirtinę, o nuo veido nedingstanti šypsena skleidžia pasitikėjimą savimi. Inteligentiška, stilinga, gebanti atlikti keletą darbų vienu metu, Indrė žavi ne vieną, o jos unikalumas toks užburiantis, kad ji tampa daugelio moterų autoritetu. „Tobulumas manęs niekada nežavėjo. Kartais mūsų ydos, silpnybės daro mus įdomesniais žmonėmis“ – įsitikinusi moteris.


„Man artima kompanijos filosofija, jie sukūrė „Grožio etalonų“ kampaniją, kurios esmė ne sekti paskui nusistovėjusius standartus, o pamilti save tokią, kokia esi. Kam mums tie etalonai. Kiekviena moteris turi suprasti savo vertę, spinduliuoti pasitikėjimą – tai svarbiausia grožio paslaptis.“


Nespalvotame vaizdo klipe I. Morkūnienė įkūnija pasimetusią, tarp senovinių grožio etalonų besiblaškančia moterį kol galiausiai atranda tikrąją save. Šia kampanija siekiama skatinti moteris įvertinti save kaip unikalias asmenybes, taip įgyjant pasitikėjimą savimi ginklą, kurio šablono niekur neįsigysi, o tai ir yra didžioji stiprybė šiuolaikinėje kasdienybėje. Kaip ir realybėje, taip ir vaizdo įraše, veiksmas vyksta standartų kupiname gyvenimo sūkuryje. Klipe dėvima kaukė simbolizuoja žmonių abejingumą vidinei esybei, kurį galiausiai nugali herojės atsivertimas į tikrą, savimi pasitikinčią moterį.


„Įvaizdinis klipas yra svarbi, tačiau tik viena iš daugelio sėkmingos kampanijos sudedamųjų dalių. Atsispyrę nuo viską jungiančios – pasitikėjimo savimi, kaip šiuolaikiško požiūrio į moters grožį – idėjos bei suprasdami vartotojų elgseną skaitmeninėje erdvėje, skirtingas kampanijos žinutes išdalinome ir „piltuvėlio“ principu pateikėme skirtingoms auditorijoms priklausomai nuo jų psichografijos bei parodyto susidomėjimo kitais kampanijos turinio vienetais. Toks metodas yra draugiškas tiek vartotojui (nes mato tik tai, kas jį domina), tiek naudingas prekės ženklui (nes atsiranda galimybė komunikuoti daug žinučių, kurios tarpusavyje „nesimaišo“). Paskatinti sėkmės skaitmeninėje erdvėje, perkėlėme kampanijos įvaizdinę dalį ir į „tradicinius“ plačiosios medijos kanalus – žurnalus, straipsnius ir televizijos klipą.“, – pasakojo Aurimas Preilauskas, kampaniją kūrusios reklamos agentūros „Ad Fingers“ kūrybos vadovas.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis