4 dalykai, dėl ko didžioji dalis hiphopo yra... kitas galas

Po eilinių diskusijų apie rap'ą vėl...ir vėl, ir kelių „tyrimėlių“ gimė - pavadinkime tai straipsniu, nors, mano galva, tai labiau primena blogo temą, bet tebūnie...

1. Industrijos taisyklė „n“: „promoteriai“ yra... meluojantys šunsnukiai?

Manau, daug kas sutiks, jog, jei nori gero albumo, pakanka gerai jį išreklamuoti - patraukti dėmesį arba, kaip daro „50 cent“, „stumti“ ant didžiųjų rap'o muzikos „verslininkų“. Arba tiesiog lengvas ir greitas būdas tapti populiariu – sugalvoti „trenktą“ istoriją spaudai.

2. Perdaug žmonių bando repuoti

Pasakykite nors vienas, jog tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio? Garantuoju, jog tai buvo įtaka...draugų, filmų ar dar kokio velnio. Viskas atrodo daugiau negu kvaila, kai matai, jog žmonės, stovintys scenoje, per metus nepadaro jokio progreso. Jie niekados nebus geri MC, nes jie tiesiog neturi talento, o galbūt ir svarbiausio dalyko - fantazijos.

3. Hiphopui reikia daugiau Simonų Cowellų

Nepradėkite rėkti. Kad ir koks „šiknius“ jis būtų, tačiau reikia daugiau žmonių muzikos industrijoje, kurie pasakytų, kokie visi yra idiotai ir kad žmonėms primintų, jog reikia talento ir atlikimo sugebėjimų, jog būtum hiphopo žvaigždė. Muzika - tai ne paprastas marketingo planas.

Reiktų pacituoti poną Westą: „Praleiskite laiką, padarydami penkis beat‘us per dieną tris vasaras“. Kas ne taip suprato: padarykite penkis beat‘us kasdien ir tai tęskite tris metus. Tada matysis rezultatas ir išlįsite į dienos šviesą.

Šitą frazę prikiščiau daug kam iš Lietuvos rap'o šiltnamio. Tik tada lipkite ant scenos ir rodykite, ką sugebate, tada jaudinkitės dėl savo verslo planų ir kaip įrašyti albumą!

4. Niekas nežino, ką daryti su internetu

Visi kuo puikiausiai žinome, jog internetas „žudo“ pardavimus. Hiphopo vadybininkai ir įrašų kompanijos iki šiol suka smegenis, kaip padaryti internetą pelningą.

Per paskutinius metus visi matėme, kokios pastangos buvo mestos prieš piratavimą, tačiau... Nė vienas ekspertas nesusimąstė, jog norint padaryti verslą pelningą, reikia pritraukti nuolatinių lankytojų, o ne pavienių.

5. Pagrįstos nuomonės visada laukiamos, o idiotiški komentarai dar kartą patvirtins ką aš parašiau.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis