Na, gerai, visose reklamose modeliai yra šiek tiek patobulinami: odai suteikiamas ryškesnis atspalvis, kai kur uždedama šešėlių, kad kūnas atrodytų išraiškingiau... Bet šiuo atveju apatinio trikotažo reklamoje Caros krūtys atrodo 2 dydžiais didesnės, nei yra iš tikrųjų.
Be to, buvo panaikinta Caros tatuiruotė „Don’t worry, be happy“, kurią fotografams pavyko įamžinti praėjusį mėnesį, kuomet mergina atostogavo Barbadose. Kalbama, kad modelių agentūra neleido Delevingne darytis tatuiruotės, tačiau akivaizdu, kad modeliui tai nelabai rūpėjo.
Kaip manai, ar reklamos kūrėjams turėtų būti taikomos kokios nors ribos, neleidžiančios per daug žaisti su fotošopu? Juk dėka šios programos praktiškai visos reklamos tampa viena didele apgavyste.