Victorios Beckham siūlomos dietos sukels tau šoką

167 cm ūgio Victoria sveria vos 45 kilogramus, nors pagimdžiusi jau 4 vaikus! Be abejonės, labiausiai už liekną figūrą dėkoti reikėtų genams, tačiau neapsieita ir be ganėtinai griežtų dietų. Pati Victoria išskiria 3 jos pačios išbandytus ir veiksmingus lieknėjimo būdus. Peržiūrėjome ir švelniai tariant pakraupome: visos siūlomos dietos labiau panašios į badavimą, nei į normalią ir sveiką mitybą!

Vegetariška dieta

Prieš kelis metus Victoria susidomėjo vegetarizmu, kuris, anot jos, padėjo išlaikyti dailią figūrą net ir nėštumo metu. Žalumynai ir sojos produktai – štai tokia šios dietos paslaptis. Žalumynuose gausu vitaminų ir mineralų, padedančių pašalinti organizme sukauptus toksinus, o sojos produktuose yra daug organizmui būtinų baltymų ir lecitino, sumažinančio stresą ir raminančiai veikiančio nervų sistemą, kuri dietos metu dažniausiai šiek tiek išsibalansuoja.

Vegetariškas Victorios meniu

Pusryčiai: 200 gramų sojų sūrio su braškėmis ir puodelis žalios arbatos su mėta.
Priepiečiai: puodelis žalios arbatos su mėta.
Pietūs: 150 sojų daigų ir žalumynai be jokių prieskonių ir aliejaus.
Pavakariai: 150 gramų sojų varškės.
Vakarienė: rukolos ir žolelių salotos.

Labai jau kuklus tas meniu! Per visą dieną suvartojama tik 600-700 kalorijų, o tai tikrai per mažai suaugusio žmogaus organizmui. Bet kuriuo atveju, jei nuspręsi išbandyti šį variantą, nepamiršk, kad dietos laikytis galima ne ilgiau nei savaitę, o po grįžti prie įprastos mitybos reikia palaipsniui.

Japoniška dieta

Dietos esmė – valgyti didelį kiekį sašimi (sūrios neapdorotos žuvies) ir žolelių arba uogų. Iš gėrimų leidžiamas vanduo ir žalia arbata.

Japoniškas Victorios meniu

Pusryčiai: 100 gramų sašimi iš tuno ir 100 gramų braškių arba žolelių.
Pietūs: 100 gramų sašimi iš ungurio ir 100 gramų braškių arba žolelių.
Vakarienė: vakare nevalgoma, nors labai norint galima suvalgyti sašimi iš tuno.

Akivaizdu, kad tokia dieta – praktiškai badavimas! 200 gramų žuvies per dieną – tai vos 300 kalorijų! O žolelės ir uogos beveik nekaloringos.

Sveikos mitybos dieta

Ne kartą interviu metu Victoria yra pabrėžusi, kad jos lieknumo paslaptis – valgymas 4 kartus per dieną ir fiziniai pratimai. Svarbiausias pratimas, kurį būtina daryti kiekvieną dieną, tai pritūpimai. 200 pritūpimų per dieną. Mitybos paslaptis – porcijų dydis: ne daugiau nei 250 gramų vienoje porcijoje ir jokio cukraus, druskos ar aliejaus.

Sveikos mitybos meniu

Pusryčiai: riekelė pilnagrūdės duonos, paskrudintos orkaitėje be jokio aliejaus ir puodelis žalios arbatos.
Priešpiečiai: vaisių salotos be padažo. Negalima bananų ir vynuogių.
Pietūs: 150 gramų virtos vištienos krūtinėlės be odelės, daržovės ir puodelis žalios arbatos.
Vakarienė: žalumynų salotos su krevetėmis.

Paskaičiuokime: vištiena – maždaug 200 kalorijų, vaisiai - maždaug 100 kalorijų, riekelė duonos – 100 kalorijų, daržovės – dar daugiausiai 200 kalorijų. 600 kalorijų per dieną...

Na ir kaip tau Victorios siūlomi variantai? Gal esi bandžiusi kažką panašaus, o gal žinai veiksmingų, bet ne tokių alinančių lieknėjimo būdų? Pasidalink su COSMO skaitytojomis komentaruose.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis