Svorio metimo planas, rimtai nusiteikusioms sulieknėti

Vienas pažadas atsisakyti šokolado ar kassavaitinis kroso bėgimas dar neužtikrins subalansuoto kūno svorio. Turėtumėte suprasti ir nuolat sau priminti, jog kiekvienas kasdienis sprendimas yra žingsnis link savo geriausios formos.

Pagalvokite – galimybių sąrašas neišsemiamas ir kiekvieną akimirką galite padaryti kažką, kas dar priartins prie trokštamo tikslo. Kad būtų lengviau, mes pateikiame jau sudėliotą dienotvarkę – pasisemkite idėjų, kaip ir kada galite tobulinti savo kūno formas.

06:00 – 07:00

Tyrimais patvirtinta, jog anksčiau besikeliantys žmonės yra sėkmingesni ir sveikesni. Greičiausiai taip yra dėl to, kad jiems atsiranda laiko pasimankštinti ir papusryčiauti. Be to, ramus rytas duoda pradžią geresnei dienai, tad anksti keldamiesi užtikrinsite ir savo pozityvumą bei produktyvumą. Taigi pabuskite anksti, nusišypsokite ir pradėkite dieną išgerdami stiklinę vandens. Tai pažadins Jus ir užtikrins, kad skrandis bus pasiruošęs priimti maistą ir jį virškinti (tad išvengsite nemalonaus pilvo pūtimo). Užkąskite ko nors, kas turi daug angliavandenių ir šiek tiek baltymų, pavyzdžiui, pusė banano ir keletas migdolų. Taip pagreitinsite medžiagų apykaitą iš pat ryto!

Jeigu tik turite laiko – būtinai pasportuokite. Rytinės treniruotės taip pat užtikrina gerą medžiagų apykaitą visai dienai, o tai reiškia daugiau sudegintų kalorijų.

Duše pasirąžykite ir prasitampykite. Sušildyti raumenys maloniai atsipalaiduos, pašalinsite sąstingį po nakties. Pusryčiams rinkitės sotų skaidulų ir baltymų turintį maistą. Ryte galite nevengti ir angliavandenių – valgydami juos iš ryto, turėsite dar visą dieną sudeginti šias kalorijas.

08:00 – 09:00

Pasigaminkite pietus dar prieš išvykdami į darbą. Atminkite, jog šiam maistui reikėtų rinktis neriebius baltymus, skaidulas, daržoves, viso grūdo duoną, o desertui būtinai pasimėgaukite vaisiais. Tad gaminkite salotas, virkite laukinius ryžius ar daržoves. Supakuokite viską į dėžutę – sveiki pietūs užtikrinti jau nuo pat ryto!

Vos atvykę į darbą, nelaukite, kol pasipils užduotys ir iškart prisipilkite buteliuką vandens, kurį galėsite nuolat gurkšnoti. Palaikydami skysčių kiekį išvengsite apgaulingo alkio jausmo.

10:00 – 11:00

Metas kelias minutes atsipūsti. Apdovanokite save pertraukėle ir pasimėgaukite skaidulų turinčiu užkandžiu. Kepti ar šaldyti bananai, džiovinti obuoliai patenkins smaližius, o morkų traškučiai – pikantiškesnio skonio mėgėjus.

12:00 – 13:00

Pietų metas. O Jūsų pietūs supakuoti laukia jau nuo ryto! Beje, siūlome pietaujant gurkšnoti nuostabiausią nekaloringą gėrimą – vandenį. Skanaus!

Po pietų pajudėkite: išeikite pabendrauti ir pasivaikščioti su bendradarbiu į lauką. Galų gale, tiesiog keletas mankštos pratimų, rekomenduojamų atlikti visiems dirbantiems kompiuteriu,- ir tai turės teigiamą poveikį. Jeigu sulaukėte svarbaus skambučio – dar geriau! Vaikščiodami ir kalbėdami vienu metu kvėpuosite grynu oru, tad sklandžiau mąstysite, o kartu sudeginsite nepageidaujamas kalorijas. Išnaudokite bet kokį šansą pajudėti!

15:00

Vėlgi galite užkąsti. Riešutai, jogurtas, becukriai avižiniai sausainiai, vaisiai – viskas, kas turi mažiau nei 150 kalorijų. Taip palaikysite gerą savijautą ir nesijausite išsekę belaukdami vakarienės. O jos sulaukę – nebūsite išbadėję, tad bus lengviau riboti porcijas.

16:00

Išgerkite žalios arbatos. Šiek tiek kofeino pabudins, leis pasijausti žvaliau. Žalioji arbata turi ir daugiau naudingų savybių. Ji sumažins alkio jausmą ir pagreitins medžiagų apykaitą.

17:00 – 18:00

Eidami iš darbo vėlgi rinkitės fiziškai aktyvesnę veiklą – eikite pėsti arba važiuokite dviračiu, jeigu tik galite. Na, bent jau atstumą nuo namų iki parduotuvės įveikite ne mašina. Taip ne tik deginsite kalorijas, bet pamiršite stresą, kurį galbūt patyrėte darbe ir pakelsite sau nuotaiką.

Grįžę pasigaminkite nekaloringą vakarienę. Vėlgi, tam tinka neriebūs baltymai, pilno grūdo košės, daržovės. Atraskite lęšius, bolivinę balandą, saldžiąsias bulves, daržovių troškinius ir sriubas – galimybės neišsemiamos. Po gaminimo nedelsiant nutvarkykite stalą ir nepalikite maisto likučių, o kartu ir pagundos pavalgius dar pratęsti vakarienę.

19:00

Išsivalykite dantis! Taip, būtent dabar! O valydamiesi galite daryti pritūpimus. Jeigu tai atrodo per daug sudėtinga – pritūpkite atsiremdami į sieną ir šitaip “pasėdėkite” ore. Tai bus papildoma treniruotė kojoms ir užpakaliukui, o gaivus burnos kvapas sulaikys nuo noro dar užkandžiauti.

20:00

Jeigu vakarais mėgstate pažiūrėti televizorių, išnaudokite reklamų laiką darydami stiprinančius pratimus. Kilnokite svorius, ar darykite “lentos” pratimą. Tą patį galite daryti ir tiesiog žiūrėdami filmą, kad ir be reklamų.

21:00

Pasiruoškite rytojui, jeigu žadate sportuoti – susidėkite reikiamą aprangą ir įrangą – taip nebeliks jokio pasiteisinimo “neturiu švarių sportinių marškinėlių”. Praverkite miegamojo langus ir įleiskite gryno oro, ramiai juo pakvėpuokite – taip parengsite kūną miegui.

22:00

Leiskite organizmui pailsėti ir jis Jums atsidėkos greičiau krintančiu svoriu. Tad eikite miegoti anksčiau ir pamiegokite pakankamai – tai itin svarbu. Prieš miegą prisiminkite, kokie šiandien buvote šaunūs ir užmigę su pozityvia mintimi, vėl atsikelsite gerai nusiteikę!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis