Įpročiai, kurie tave pasendins anksčiau laiko

Nuolatinis mėgavimasis saulės voniomis ir lankymasis soliariumuose, sekinantis stresas ir nesveikas gyvenimo būdas gali akimirksniu pasendinti net keliolika metų. Bet yra ir, rodos, nekaltų kasdienių veiksmų, kurie taip pat prideda papildomų metų.

MIEGI ANT PILVO

Geras miegas grožiui būtinas, tačiau veido odai nuolatinis trynimas į pagalvę kenkia. Geriausia miegoti ant nugaros. Jei taip nepatogu, rinkis šilkinę ar satino patalynę – tai švelnesni audiniai ir mažiau dirgina odą nei medvilnė, linas ar dirbtinis pluoštas. Nepamiršk dažniau keisti patalynės.

NENAUDOJI APSAUGINIO KREMO

Labiausiai odą sendina UV spinduliai, būtent dėl to nepatariama ilgai degintis saulėje ar per dažnai lankytis soliariumuose. Tačiau ultravioletiniai spinduliai odą veikia net ir išėjus pavedžioti šunį ar sėdint lauko kavinėje. Būtina rinktis dieninį veido kremą su bent 10 ar 15 SPF indeksu. Nepamiršk, kad saulė kandžiojasi ne tik vasarą.

ILGAI UŽSISĖDI

Ilgas sėdėjimas skatina nutukimą, kenkia kepenims ir širdžiai. Mokslininkai net nustatė, kad tie kurie dirba sėdimą darbą, bet sportuoja bent 150 minučių per savaitę, gyvena 10 metų ilgiau nei nesportuojantys. Be to, judrūs žmonės atrodo jaunesni. Tad verta visada lipti laiptais, o ne važiuoti liftu, stengtis kuo daugiau vaikščioti ir rasti bent 15 minučių per dieną mankštai. Visai nebūtina lankyti sporto klubo, pakaks vasarą minti dviratį, paplūdimyje žaisti tinklinį ar bėgioti. Beje. ilgas sėdėjimas įbedus akis į kompiuterio ekraną skatina pagurklio atsiradimą.

PADAUGINI MAKIAŽO

Ne paslaptis, kad storas makiažo sluoksnis prideda papildomų metų. Kasdienai rinkis kuo subtilesnį makiažą, atsisakyk gausaus kiekio pudros, skaistalų ar kreminių veido modeliavimo priemonių - visa tai palik vakarėliams ar progoms. Leisk savo veido odai kvėpuoti ir nevargink jos bereikalingais dažais. Juk visa tai šiaip ar taip yra chemija.

PERNELYG ŠILDAI NAMUS

Kai už lango minusinė temperatūra ar pliaupia lietūs, namuose norisi šilumos. Tačiau tiek šiltesni radiatoriai ar užkurtas židinys sausina patalpų orą, o jis – odą. Tad reiktų įsigyti oro drėkintuvą ir intensyviai drėkinantį veido kremą.

KLASTŪNAS ŠIAUDELIS

Įvairių gėrimų siurbimas per šiaudelį skatina raukšlių atsiradimą aplink lūpas.

TRUMPAI AR NEKOKYBIŠKAI MIEGI

Geras miegas – ilgina gyvenimą. Naktį organizmas ilsisi ir atsinaujina, todėl dėl nuolatinio miego trūkumo blogėja ne tik protinė veikla, bet ir greičiau senstama. Kasnakt miegok bent 7 valandas. Taip pat svarbu miego kokybė. Miegamajame neturėtų būti televizoriaus – jis nejučiomis pavogs miegui skirtą laiką. Be to, geriausia miegoti vėsoje, tamsoje ir tyloje.

VENGI RIEBALŲ

Ne riebus maistas yra didžiausias gražios figūros ir grožio priešas, o cukrus, kurio gausu dietiniame maiste. Sveiki riebalai (dar žinomi kaip omega 3 riebiosios rūgštys), esantys lašišoje, riešutuose, sėklose, avokaduose, yra būtini gražiai odai. Jei jų trūksta, oda praranda elastingumą ir greičiau atsiranda raukšlės. Taip pat šių riebiųjų rūgščių reikia sklandžiam širdies ir smegenų darbui.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis