6 patarimai, padėsiantys sulieknėti dvigubai greičiau

1. Viena diena per savaitę - neribotam maisto kiekiui. Taip vadinamasis cheatingas itin aktualus toms, kurios stipriai riboja suvartojamų kalorijų kiekį. Vieną dieną per savaitę leisk sau neriboti kalorijų ir tai padės išlaikyti medžiagų apykaitą tonuse.

2. Valgyk po 18:00. Miego metu organizmui taip pat reikia amino rūgščių. Tad jeigu būsi nepavalgiusi, organizmas jų pasiims iš raumenų. O jeigu prieš miegą suvalgysi nedidelę porciją baltyminio omleto, varškės arba vištienos file, amino rūgščių bus gaunama iš maisto.

3. Visada prieš treniruotę valgyk lėtuosius angliavandenius, nes greitieji angliavandeniai stabdo riebalų deginimą.

4. Iš savo mitybos raciono neišbrauk riebalų. Naudingieji riebalai būtini teisingam hormonų sistemos ir ląstelių statybos veikimui. Tokie produktai kaip žuvų taukai, linų sėmenų aliejus, alyvuogių aliejus – būtini mitybos racione.

5. Stebėk kalcio lygį. Kalcis pagreitina riebalų deginimą hormono leptino slopinimo sąskaita. Be to, kalcis sumažina blogųjų riebalų įsisavinimą.

6. Rinkis greipfrutus ir ananasus. Tyrimais įrodyta, kad žmonės, suvalgantys po pusę greipfruto per dieną, per 3 mėnesius netenka 2 kilogramais svorio daugiau, nei tie, kurie prioritetą teikė kitiems vaisiams.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis