Dirbančioms sėdimą darbą: gudrybės, kurios padės išsaugoti sveikatą ir grožį

Dirbate sėdimą darbą, o po intensyvios dienos namuose norisi ramiai susirangyti ant sofos. Tačiau ramybės neduoda kartais užklumpantys nugaros, galvos, raumenų skausmai, o sveikatos specialistai dėl pernelyg pasyvaus gyvenimo būdo skambina visais įmanomais pavojaus varpais.

Mielosios, užteks graužti save dėl per ilgo sėdėjimo. Išsaugoti grožį ir sveikatą pakanka vos 1 valandos per dieną! Praktiniais patarimais, kaip išvengti „sėdėjimo“ pavojų, dalinasi itališko figūros priežiūros salono Figurella asmeninės trenerės.

Pavojinga ne tik sveikatai, bet ir grožiui

Naujausiais „Lanceto“ klinikos (Didžioji Britanija) tyrimų duomenimis, visame pasaulyje kasmet dėl nepakankamo fizinio aktyvumo miršta net 5 milijonai žmonių. Ženklai, kuriuos dėl pasyvaus gyvenimo būdo mums siunčia organizmas, yra nugaros, kelio sąnarių, sprando, galvos skausmai. Netinkama sėdėjimo poza taip pat provokuoja stuburo iškrypimus ar net stuburo išvaržas.

Kitos sveikatos problemos, kurias sukelia ilgas sėdėjimas: regėjimo sutrikimai, širdies ir kraujagyslių ligos, diabetas, sąnarių ir raiščių pakenkimai.

Sėdimas gyvenimo būdas žalingas ne tik sveikatai. Ilgai sėdint, sulėtėja medžiagų apykaita: kalorijos ir riebalai pradedami deginti žymiai lėčiau. Todėl sėdėjimas grasina mūsų grožiui augančiais kilogramais, didėjančiomis apimtimis, kūno stangrumo sumažėjimu ir celiulito atsiradimu.

Nebūtina bėgti į sporto klubą

Lieti prakaitą sporto salėje ir skaičiuoti kąsnius – ne išeitis! – sutartinai teigia Figurella asmeninės trenerės. Aktyvų gyvenimo būdą esame pratę sieti su ilgomis valandomis, praleistomis sporto klubuose, dešimtimis nubėgtų kilometrų ir kitais panašiais mitais.

60-40 minučių vidutinio intensyvumo fizinės veiklos tris kartus per savaitę – tai laikas, kurio pakanka palaikyti optimalų raumenų tonusą, išsaugoti normalią medžiagų ir kraujo apytaką.

Figurella asmeninės trenerės pastebi, kad neretai ilgos sėdimo darbo valandos, buities rūpesčiai ir asmeninis gyvenimas apriboja laiką, kurį galime skirti sveikatos ir grožio priežiūrai. Figūros priežiūros užsiėmimas Figurelloje trunka vos valandą. Šią valandą sudaro kūno temperatūros kupole atliekami vidutinio intensyvumo pratimai (kūno temperatūra leidžia saugiai sportuoti be apšilimo ir garantuoja greičiau degančius riebalus) ir atpalaiduojantis ozono dušo seansas.

Gudrybės, kurios padės išsaugoti sveikatą ir grožį:

1. Stiprinkite pilvo ir nugaros raumenis. Tai sėdint padės išlaikyti tinkamą kūno poziciją ir išvengti nugaros skausmų. Tačiau nereiktų nuvertinti ir kitų raumenų sistemų svarbos, priklausančios nuo individualios organizmo sandaros ir struktūros. Dėl šios priežasties Figurella salonuose sportuojama tik pagal individualias, į problemines kūno vietas orientuotas programas, kurios sudaromos atlikus išsamią antropometrinę analizę.

2. Daugiau vaikščiokite. Sveikatos specialistų teigimu, siekiant išsaugoti sveikatą ir grožį, kasdien turėtume nueiti bent po 3 kilometrus. Be to, pastebėta, kad vaikščiojimas dailina kojas.

3. Darykite pertraukėles. Jei dirbate sėdimą darbą, stenkitės kuo dažniau nors trumpam atsistoti. Galite laikytis taisyklės kalbėti telefonu tik stovėdamos. Arba vandenį pilkite į kuo mažesnę stiklinę, taip būsite priverstos dažniau atsikelti, kad ją papildytumėte.

4. Subalansuokite mitybą. Subalansuota, pilnavertė, vitaminais, mineralais ir skaidulinėmis medžiagomis aprūpinta mityba – neatsiejama grožio ir sveikatos dalis. Į mitybą patartina įvesti daugiau vaisių, daržovių, pilno grūdo produktų. Idėjų sveikai ir figūrai draugiškai mitybai galite rasti čia.

5. Gerkite pakankamai vandens. Vanduo padės optimizuoti medžiagų apykaitą ir neleis persivalgyti. Kiek vandens iš tikrųjų reikia Jūsų organizmui, galite paprastai pasiskaičiuoti pagal šią formulę: kūno svorį (kg) padauginkite iš 0,03 (30 ml).

Ką daryti, jei pastebite, jog nuo sėdėjimo neproporcingai didėja apatinė kūno dalis? Rinkitės fizinę veiklą, kuri nukreipta būtent į probleminių kūno vietų korekciją. Figurella metodas, orientuotas į kūno apimčių mažėjimą ir figūros formavimą: jei viršutinė Jūsų kūno dalis yra smulkesnė, specialūs pratimai bus nukreipti į apatinės kūno dalies apimčių mažinimą ir simetriškos figūros formavimą.

Judėjimas – puiki dovana artėjančių švenčių proga. Apdovanokite save arba sau brangius žmones Figurellos abonementais. Perkant bet kurį abonementą iki gruodžio 24 dienos, Figurella dovanoja papildomus nemokamus užsiėmimus. Daugiau informacijos www.figurella.lt.

Užsakymo nr.: PT_73168484

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis