Maistas, kuris skatina organizmą greičiau deginti kalorijas

Kad atsikratytum kelių papildomų kilogramų neverta stačia galva nerti į dietą. Kur kas naudingiau būtų tiesiog pakoreguoti mitybos įpročius ir rinktis maistingus, o kartu ir organizmui naudingus produktus. Štai 7 maisto produktai, kurie įsuka medžiagų apykaitą.

KIAUŠINIAI. Tryniuose yra vitamino B12, kuris padeda kūnui deginti riebalus. Be to, kiaušiniai sukelia sotumo jausmą, taigi nebekankina noras dar ką nors įsimesti į skrandį.

AVOKADAI. Juose apstu apetitą slopinančių gerųjų riebalų ir L-karnitino – aminorūgšties, gerinančios medžiagų apykaitą.

ŽEMĖS RIEŠUTŲ SVIESTAS. Šiame skanėste (nesvarbu kokio jis pavidalo) gausu magnio, kuris skatina ląsteles efektyviau eikvoti energiją.

Shutterstock nuotr.

SŪRIS. Riebalų deginime dalyvauja ir pieno produktuose esanti konjuguota linolio rūgštis. Tačiau rinkdamasi sūrį būk atidi, jis turėtų būti natūralus (jokių pusgaminių).

MARINUOTI AGURKAI. Vidutinio dydžio marinuotas agurkas – tik septynios kalorijos. Taigi šiai daržovei suvirškinti organizmas išeikvos daugiau kalorijų, nei iš jos gavo.

Shutterstock nuotr.

NATŪRALUS JOGURTAS. Paprastame jogurte (be jokių saldiklių) gausu probiotikų – organizmui naudingų bakterijų, kurios gerina virškinimą ir mažina pasisavinamų riebalų kiekį.

BOLIVINĖS BALANDOS. Šio augalo sėklos – tikra baltymų bomba, todėl organizmui, reikia labai pasistengti, kad jas suvirškintų, vadinasi, jam teks išeikvoti daugiau kalorijų.

Shutterstock nuotr.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis