3 priežastys, kodėl turėtum pakeisti miegamojo pagalvę

Kalbėdami apie miego kokybę, dažniausiai pagrindinį dėmesį skiriame čiužinio pasirinkimui. Tačiau ar žinojai, kad lygiai tiek pat įtakos poilsio kokybei turi ir tinkamai pasirinkta pagalvė? Ją reikėtų ne tik atsakingai rinktis, bet ir reguliariai atnaujinti.

Priklausomai nuo pagalvės sudėties, tai daryti rekomenduojama kas 6-24 mėnesius. Abejojantiems pagalvės įtaka poilsio kokybei, pateikiame net 3 svarias priežastis, kodėl turėtum jau dabar pradėti dairytis, kuo būtų galima pakeisti senąją.


Pamirši apie alergijas


Dažniausiai pasitaikanti alergija – dulkių erkutėms. Pasirodo, kad šios veistis mėgsta ne tik čiužinyje, bet ir pagalvėje. Šią alergiją lengva supainioti su įprastu peršalimu – simptomai tikrai labai panašūs. O ir šiek tiek varvanti nosis neatrodo didelė problema, kol tai neužtęsia per ilgai. Jeigu jau kurį laiką niekaip negali atsikratyti rytais pasitinkančios slogos – metas pagalvoti, ar ne laikas pakeisti pagalvę. Vienas iš optimaliausių variantų, norint išvengti tolesnių galimų alergijų – rinktis antialergines pagalves. Jose nesiveisia erkutės, nesikaupia dulkės. Vienas nedidelis pokytis ir rytai bus daug malonesni, o apie alergijas pamirši jau po pirmosios nakties ant naujos pagalvės.


Sumažinsi patiriamą stresą


Mūsų poilsio kokybė daugeliu atveju priklauso ne tik nuo miego valandų skaičiaus. Daug įtakos tam turi ir miegamojo komponentai. Pagalvės įtaka šiuo atveju – milžiniška. Gali skambėti keistai, tačiau tinkama pagalvė – vienas iš paprasčiausių būdų sumažinti patiriamą stresą ir lengviau atsipalaiduoti. Tad jei jauti, kad aštuonių rekomenduojamų valandų saldaus miego vis tiek atrodo maža, pabandyk pakeisti pagalvę. Šiam tikslui vienas geriausių pasirinkimų – minkštos pagalvės. Jos miegamajame sukuria mažą jaukų rojaus kampelį, o šis tampa idealia vieta ramiam ir kokybiškam poilsiui po ilgos darbo dienos.


Pamirši apie nugaros ir kaklo skausmus


Vienas iš dažniausių prasto poilsio rodiklių – nemalonūs kaklo, sprando ir nugaros srities skausmai. Kartais juos sukelia netaisyklinga kūno padėtis dienos metu, tačiau daug dažniau tai – neteisingos miegojimo padėties pasekmė. Pagalvok, kada paskutinį kartą keitei miegojimo pagalvę? Labai svarbu, kad miegui naudojama pagalvė turėtų tvirtą formą, kuri pakankamai paremtų kaklą bei nugarą. Pagalvės per ilgą laiką išsiguli ir praranda pradinę formą, o rytais kamuojantys skausmai atsiranda dėl nakties metu susidariusios netaisyklingos kūno padėties. Leisk sau pagaliau išsimiegoti – pakeisk pasenusią pagalvę ir pamirškite apie visus nemalonius nugaros ir kaklo skausmus.


Fėjos namai


Keli patarimai paieškoms palengvinti


Pagalvės pasirinkimas – laiko ir atidumo reikalaujantis sprendimas. Būtent todėl prieš skubėdama pirkti naują pagalvę, pirmiausia gerai apgalvok savo poreikius: sieki sumažinti kamuojančius skausmus, alergijos simptomus ar dairaisi kūno temperatūrą reguliuoti padedančios pagalvės? Skirtingo tipo pagalvės padeda išspręsti skirtingas problemas:


  • Ortopedinės ir grikių lukštų pagalvėlės padeda sumažinti kaklo ir nugaros skausmus.
  • Antialerginės pagalvės leidžia pamiršti apie rytus pasitinkančią slogą ir dulkių erkutes.
  • Lininės padeda reguliuoti kūno temperatūrą nakties metu.


Išsigryninus savo poreikius, išsirinkti tinkamą pagalvę lengva. Tegul šis pirkinys tampa raktu į kokybišką ir pilnavertį poilsį – tu to nusipelnei.



Užsakymo nr.: PT_63957

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis