Veiksmingi metodai, padedantys svoriui greičiau kristi

Jau susiėmei ir nusprendei griežtai kovoti su tais nelemtais kilogramais? Tuomet šie patarimai kaip tik tau!

Keisk mankštą


Tavo kūnas – ohoho koks protingas! Greitai perpranta jam skiriamas užduotis ir pradeda tinginiauti. O metant svorį tau to tikrai nereikia. Tad jeigu sportuoji, pasistenk nuolatos duoti apkrovos skirtingiems kūno raumenims. Pavyzdžiui, jei iki šiol mindavai dviratį, išbandyk plaukimą. Treniruotes papildžiusi naujais pratimais ar išbandžiusi kitą sporto šaką, sukelti kūnui teigiamą stresą, priversi jį kaip reikiant paplušėti. Rezultatas: greitesnė medžiagų apykaita.


Stiprink raumenis


Kuo daugiau raumenų turėsi, tuo greitesne medžiagų apykaita galėsi džiaugtis. Todėl sportuodama rinkis ne tik kalorijas deginančius kardio pratimus. Nenumok ranka ir į svarmenis!


Venk alkoholio


Geriant alkoholį riebalai, užuot kaip kuras išnešioti po visą kūną, ima kauptis kepenyse. Vadinasi, jie ne sudega, o lieka organizme. Todėl jei svajoji apie grakščias fomas, nesisvaigink.


Valgyk dažnai, bet po nedaug


Valgymas – tai malonumas! Kodėl gi to malonumo nesuteikus sau daugiau? Valgydama dažniau (kas tris keturias valandas), bet mažomis porcijomis labiau įkaitinsi organizmą. Valgant greitėja medžiagų apykaita, nes virškindamas kūnas degina kalorijas. Be to, jei reguliariai maitinsiesi, niekad nejusi alkio.


Gerai išsimiegok


Kai būni pervargusi, tavo organizmui trūksta energijos savo funkcijoms atlikti. Efektyviai deginti riebalus – taip pat. Tyrimų duomenimis, miego trukmę sumažinus nuo aštuonių iki keturių valandų, sutrinka organizmo gebėjimas perdirbti angliavandenius, todėl nenumaldomai ima augti svoris. Deja, dauguma žmonių nuolat neišsimiega. Taigi, išsiaiškink, kiek valandų poilsio tau reikia, kad jaustumeisi geriausiai pailsėjusi.


Mėgaukis kava


Negali gyventi be kavos? Geros naujienos tau: kofeinas sukelia šilumos efektą ir dėl to greitėja medžiagų apykaita. Tyrimai parodė, kad išgėrus puodelį kavos organizmas valandą sparčiau degina kalorijas. Vis dėlto neperlenk lazdos – negerk daugiau nei du tris puodelius per dieną.


Daryk rytinę mankštą


Jei dieną pradėsi nuo mankštos, priversi kūną sudeginti daugiau kalorijų. Kodėl? Todėl, kad rytą širdis dirba lėčiausiai, vadinasi, tie patys pratimai pareikalaus iš tavęs didesnių pastangų, taigi ir energijos daugiau supleškinsi.


Gerk vandens


Visiems kūno audiniams reikia vandens – tik tada organizmas gali funkcionuoti. Kai trūksta skysčių, nepakankamai greitai skaidomi riebalai. Kenčiant troškulį lėtėja kraujo apytaka, vadinasi, maistingosios medžiagos raumenis pasiekia per ilgesnį laiką. Todėl nenumok ranka į begalę kartų girdėtą patarimą: per dieną išgerti ne mažiau kaip 8 stiklines vandens.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis