Psichologas atskleidė triuką, kaip padėti kūnui atsipalaiduoti ir užmigti vos per 2 minutes

Būtinai pabandyk!

Diena buvo tikrai nelengva, o prieš akis dar visas vakaras ir nesibaigianti reikalų virtinė. Ką daryti, kad nepritrūktum jėgų? Pagelbėti gali trumpasis pietų miegas! Specialistai tikina, kad 15-20 minučių miegas yra pats geriausias būdas perkrauti organizmą ir vėl pajusti energijos antplūdį.


Jei esi iš tų, kuriems sunku užmigti, išbandyk psichologo Budo Winterio techniką, padedančia atpalaiduoti kūną vos per 2 minutes. Iš pirmo karto gal ir nepavyks, tačiau nuolatos praktikuodamasi turėtum pajausti, kaip su kiekvienu kartu į sapnus pasinersi vis lengviau.


Kaip akimirksniu užmigti ir pailsinti kūną vos per 15 minučių


Atsiremk į kėdės atlošą, kojomis patogiai atsiremk į žemę, o rankas sukryžiuok ties krūtine. Žemyn nuleisk smakrą, pilnai atpalaiduok pečius, tuomet akis, žandikaulį, lūpas, liežuvį. Daryk tai sąmoningai, bandydama vizualizuoti visą atsipalaidavimo procesą mintyse. Kvėpuok lėtai ir giliai.


Jei guli lovoje, tuomet rankas ištiesk kūno šonuose, delnais į viršų. Užsimerk ir lengvai į viršų užversk akis – tiek, kad nejaustum įtampos akių srityje.


Kvėpuodama naudokis 4-7-8 technika. Keturias sekundes lėtai įkvėpinėk orą pro nosį, sulaikyk kvėpavimą septynioms sekundėms ir lėtai iškvėpinėk aštuonias sekundes. Ši manipuliacija padės sulėtinti širdies ritmą ir sumažinti kūno temperatūrą, taip sukuriant natūralią organizmo būseną prieš miegą. 

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis