Japoniškas streso atsikratymo metodas

Rekomenduojame išbandyti!

Stresas – viena opiausių šių laikų sveikatos problemų. Ar verta stebėtis, kad būtent japonai – bene daugiausiai valandų pasaulyje dirbanti tauta – sukūrė metodą, vos per kelias minutes padedantį sumažinti nuovargio, įtampos ir nerimo jausmą.


Jei jauti, kad per daug įsibėgėjai ir leidai įtampai tave užvaldyti, atsitrauk 5 minutėms ir išbandyk šį japonišką streso atsikratymo būdą.


Kaip jis veikia? Rytų kultūroje tikima, kad kiekviena mūsų kūno dalis, ypatingai rankų pirštai, neatsiejamai susiję su tam tikromis emocijomis. Masažuodama pirštus ar spausdama tam tikrus ant jų esančius taškus gali ne tik įveikti kūno skausmus, bet ir pagerinti emocinę būklę.


Pats universaliausias metodas – tiesiog suglausti delnus ir minutę palaikyti juos suspaudus. Tai turėtų padėti paleisti susikaupusią įtampą, atpalaiduoti nervų sistemą. Kad geriau suprastum pačią metodikos esmę, pažvelk į žemiau esantį paveikslėlį, kuriame parodyta, už kokias emocijas atsakingi skirtingi rankos pirštai.


Japoniška streso atsikratymo metodika
Japoniška streso atsikratymo metodika
Cosmopolitan montažas / Shuterstock nuotr.


  • Nykštys: nerimas ir stresas
  • Rodomasis pirštas: baimės
  • Vidurinis pirštas: pyktis, susierzinimas
  • Bevardis pirštas: depresija ir liūdesys
  • Mažasis pirštas: energijos trūkumas, neryžtingumas


Jei nori sumažinti nerimo jausmą, ištiesk vienos rankos delną ir kitos rankos pirštais tvirtai suimk nykštį. Palaikyk nuo 1 iki 2 minučių. Turėtum jausti, kaip tavo pirštas pradeda pulsuoti. Lygiai tą patį daryk su kitais pirštais, jei nori sumažinti baimės, susierzinimo ar liūdesio jausmą.


Japoniška streso atsikratymo metodika
Japoniška streso atsikratymo metodika
Stop kadras


Jei nori tiesiog atsipalaiduoti ir nusiraminti, vienos rankos nykščiu spustelėk kitos rankos delno viduryje ir palaikyk bent vieną minutę. 



Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis