Pusryčiams - košė? Aštuoni variantai iki 400 kcal

Pusryčiai turi būti sotūs, kad turėtum pakankamai energijos ir iki pietų skrandis nepradėtų groti maršų. Avižinė košė - vienas iš geriausių pasirinkimų.

Pusėje stiklinės avižinių dribsnių yra maždaug 190 kalorijų, tačiau kasrytą valgyti vien išbrinkusias avižas... Ne, tai ne mums. Kad tas pats per tą patį greitai nepabostų, siūlome tau 8 skirtingus variantus, kaip pagardinti savo pusryčius:

* vienas nedidelis supjaustytas bananas (89 kcal), 80 g. neriebaus jogurto (60 kcal), žiupsnelis smulkintų graikinių riešutų (23 kcal). Iš viso: 365kcal.
* viena nedidelė supjaustyta kriaušė (86 kcal), šaukštas išlukštentų moliūgų sėklų (40 kcal). Iš viso: 316 kcal.
* vienas nedidelis supjaustytas obuolys (80 kcal), 6 smulkinti migdolai (42 kcal) ir šiek tiek cinamono. Iš viso: 312 kcal.
* šaukštelis žemės riešutų sviesto (95 kcal), 30 gramų džiovintų vyšnių (65 kcal) ir šaukštelis klevų sirupo (15 kcal). Iš viso: 365 kcal.
* šaukštelis migdolų aliejaus (95 kcal), pusė sutrinto obuolio (40 kcal), šaukštas medaus (64 kcal). Iš viso: 389 kcal.
* puodelis mėlynių (84 kcal) ir šaukštas smulkintų anakardžių riešutų (49 kcal). Iš viso: 323 kcal.
* 2 griežinėliai smulkinto ananaso (41 kcal), 30 gramų razinų (56 kcal) ir šaukštas kokoso drožlių (33 kcal). Iš viso: 320 kcal.
* 12 smulkintų vynuogių (41 kcal), 15 smulkintų anakardžių riešutų (88 kcal) ir žiupsnelis spanguolių (30 kcal). Iš viso: 349 kcal.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis