Sporto trenerė pataria: 5 didžiausios klaidos, kurias moterys daro sporto salėje

5 patarimai, kuriais dalinasi sporto trenerė Jillian Michaels.

Visas Instagramas mirga sportiškomis merginomis, į kairę ir dešinę besidalinančiomis sveikos mitybos ir sporto patarimais. Youtube – milijonai video įrašų su efektyviausiais pratimais. Sportuoti dabar tiesiog madinga!


Tačiau žvaigždžių trenerė Jillian Michaels tikina: sportas naudingas tuomet, kai viską darai teisingai.


Jillian Michaels
Jillian Michaels
Vida Press


1. Moterys vengia svorių, nes baiminasi pernelyg ryškių raumenų


Prie svorių sporto salėje kur kas dažniau rikiuojasi vyrukai, nei moterys. Priežastis paprasta: mitas, kad svoriai išpučia raumenis, vis dar labai gajus, tačiau tai nėra tiesa. Moterų organizmas gamina kur kas mažiau testosterono, atsakingo už raumenų auginimą. Tad svorių kilnojimas raumenų akimirksniu tau tikrai neužaugins.


Jillian Michaels pataria: kilnodama svorius priverti dirbti daugiau raumenų, nei atlikdama tik kardio pratimus, tad svorių kilnojimas gali būti veiksminga priemonė norinčioms atsikratyti kelių kilogramų.


2. Moterys atlieka kardio pratimus, nes tikisi sudeginti riebalus


Kardio treniruotė – puikus dalykas, tačiau ne visuomet efektyviausias pasirinkimas kalorijų deginimui. Jėgos pratimai lavina raumenis, o kuo daugiau raumenų, tuo daugiau kalorijų per dieną degina tavo kūnas.


Jillian Michaels pataria: nesusifokusuok vien į kardio treniruotes, paįvairink jas jėgos pratimais, stiprinančiais raumenis. Taip kalorijų ir riebaliukų deginimas vyks kur kas efektyviau.


3. Moterys pasirenka netinkamą pratimų atlikimo techniką


Net ir tokie paprasti pratimai kaip atsilenkimai ar pritūpimai turi savitą atlikimo techniką. Jeigu juos darai neteisingai, žalos kūnui gali būti daugiau, nei naudos. Jei sportuoji savarankiškai, nepagailėk investicijų kelioms privačioms pamokoms su treneriu, kuris išmokys teisingos pratimų atlikimo technikos.


4. Moterys nekeičia sporto režimo ir treniruočių


Puiku, jeigu atradai savo mėgstamiausią sporto rūšį ar treniruočių programą, tačiau ilgainiui atliekami tie patys veiksmai praranda efektyvumą. Kūnui reikia naujų iššūkių, todėl turėtum keisti ne tik pratimus, bet ir bendrai užsiėmimus. Dviračiai + joga + svorių kilnojimas – vienas iš pavyzdžių, kaip galėtum paįvairinti savo sporto rutiną. O gal tai bus plaukimas + bėgimas + kalanetika. Pasirinkti tikrai yra iš ko.


5. Moterys sportuoja vienos


Sportas – ištvermės, kantrybės ir žinių reikalaujantis dalykas. Tikrai retas žmogus gali sportuoti visiškai vienas, nuolatos motyvuodamas pats save. Trenerė Jillian Michaels pataria: kur kas sklandžiau pavyks siekti savo tikslų, jei šalia visuomet bus žmogus, pastūmėjantis tave į priekį. Tai gali būti tiek asmeninis treneris, tiek ir daugiau sportinės patirties turintis draugas. Svarbiausia, kad tas žmogus neleistų tau atsipalaiduoti, skatintų kiekvieną dieną žengti bent žingsneliu toliau. 

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis