Pratimas, kuriam nėra lygių – ne tik efektyviai degina riebalus, bet ir stiprina visą kūną

Net jei iš pirmo žvilgsnio šis pratimas tau atrodo paprastas, patikėk, taip nėra. Bet koks jis veiksmingas – tiesiog privalai pati išbandyti! 

Angliškai pratimas vadinamas „Burpee“, o lietuviško atitikmens, jei atvirai, net nežinome. Sakytume šuoliukas, bet ne visai, nes „burpee“ pratimas apima 4 skirtingus pratimus – šuoliukus, pritūpimus, plankingą ir atsispaudimus. Kitaip tariant visus svarbiausius ir veiksmingiausius pratimus.


Pratime vienu metu sujungiama kardio treniruotė (šuoliukai ir pritūpimai tikrai privers tavo širdį padirbėti) ir jėgos treniruotė (ačiū plankingui ir atsispaudimams). Darai vieną pratimą, o dirba absoliučiai visas kūnas!



Kodėl būtent šis pratimas?


* nes jį atliekant priverti dirbti visus svarbiausius raumenis – rankų, pilvo, kojų, nugaros, sėdmenų, krūtinės ir t.t. Atlieki vieną pratimą, o tvirtėja visas tavo kūnas!

* nes jame sutelpa visa kardio treniruotė, kurios metu kaip reikiant paspirginsi susikaupusius riebaliukus!


Kiek pakartojimų daryti?


Tik niekur neskubėk. Jeigu su šiuo pratimu kol kas dar nesi pažįstama, pratinkis jį žingsnis po žingsnio. Pradedančiosioms (bet bent kažkiek sportuojančioms) treneriai pataria daryti 5 pakartojimus po 5 šuoliukus. Vadinasi pratimą atlik 5 kartus, tuomet minutę pailsėk ir vėl kartok. Iš viso – 25 šuoliukai.


Jeigu visai nesportuoji, normas mažink arba pasilengvink pratimą: atlik tik pirmąją jo dalį – pritūpk, atsispausk ir atsistok. Nedaryk šuoliukų, kurie atima tikrai nemažai jėgų. Kuomet priprasi prie pradedančiųjų fizinio krūvio, didink treniruotės intensyvumą. Iš pradžių stenkis vienu kartu be pertraukos padaryti daugiau šuoliukų (pvz., vietoj 5 daryk 7), vėliau padidink ir pakartojimų skaičių. Tik nepersistenk! Nuo penkių šuoliukų nereikia pulti iš karto prie dešimties.


Kiek kartų per savaitę sportuoti? Idealiu atveju tai turėtų tapti tavo kasdiene treniruote, bet mes juk žinome, kaip viskas vyksta. 3-4 kartai per savaitę bus optimalus variantas.


Kaip teisingai atlikti pratimą?


Geriau vieną kartą pamatyti, nei 9 kartus perskaityti. Tad žiūrėk straipsnio pradžioje esantį video, kuriame labai išsamiai parodyta, kaip pratimas atliekamas ir kokių klaidų turėtum vengti. Gero sporto!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis