3 efektyviausi būdai, kaip sulieknėti iki vasaros

Jei reikia atsikratyti tų kelių taip erzinančių kilogramų, pulti prie griežtų dietų neverta – iki vasaros tikrai spėsi tai padaryti laikydamasi šių trijų patarimų.  Sveikos mitybos specialistas ir knygų apie mitybą bei sveiką gyvenimo būdą autorius Rickas Hay atskleidė tris geriausius būdus, padėsiančius sulieknėti.

Alkio jausmas dažnai būna pagrindinė priežastis, trukdanti sėkmingai mesti svorį. Laikaisi savaitę, dvi, o tuomet – BAM ir nutrūksti nuo grandinės. Štai kodėl griežtos dietos nėra veiksmingos. Jos padeda tik tol, kol aklai jų laikaisi. Mitybos specialistas Rickas Hay siūlo į svorio metimą pažvelgti kitu kampu – pirmiausia galvoti ne apie tai, kaip sumažinti kalorijų skaičių per dieną, o ieškoti būdų, kaip sumažinti alkį.


Chromas – įsidėmėk šį pavadinimą. „Kuomet kalbame apie alkio jausmą, chromas yra pagrindinis sėkmės raktas“ – sako mitybos specialistas. Veikdamas insulino receptorius, jis subalansuoja gliukozės kiekį kraujyje, o tai labai svarbu norint atsikratyti nereikalingų kilogramų, juk organizmo neišnaudota gliukozė virsta riebaliukais, besikaupiančiais ant tavo kūno. Chromas sureguliuoja cukraus kiekį kraujyje, padėdamas išvengti alkio priepuolių ir noro apsivalgyti.


Pasak mitybos specialisto, chromo gausu pilnagrūdžiuose produktuose, vaisiuose, daržovėse. Ypatingai jo daug brokoliuose, apelsinuose, obuoliuose. Šiuos produktus turėtum įtraukti į kasdienę savo mitybą jeigu nori jaustis sotesnė ir neprarasti kontrolės.


Cinamonas – dar vienas tavo organizmui naudingas produktas ir patikimas lieknėjimo sąjungininkas. Šiame prieskonyje yra polifenolinių junginių, mažinančių cukraus kiekį kraujyje, o taip pat imuninę sistemą stiprinančio aliejaus. Cinamonas padeda sureguliuoti virškinimo procesus ir skatina organizmą šalinti riebalus, o ne juo kaupti.


Trečiasis lieknėjimo žingsnis – šiuo metu itin išpopuliarėjęs ir labai veiksmingas protarpinis badavimas. Šį mitybos metodą išpopuliarino tokios žvaigždės kaip Beyonce, Liv Tyler, Benas Afflekas. Nėra jokių griežtų reikalavimų, išskyrus vieną – pertrauka tarp vakarinio ir rytinio valgymo turi sudaryti 14-16 valandų. Vadinasi, jeigu pavalgei 8 valandą vakaro, sekantis valgymas turėtų būti tik kitą dieną, 10-12 valandą ryto.


Mitybos specialistas tikina, kad šis metodas iš tiesų veiksmingas ir labai tinkamas tiems, kurie nenori savęs riboti keisdami mitybos įpročius. Per 12 valandų gliukozė pasišalina iš tavo kraujo, tad organizmas persijungia į riebalų deginimo režimą. Susikaupusius riebaliukus deginsi tiesiog nieko nedarydama!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis