Kiek kalorijų galima sudeginti kiekvieną dieną vaikštant

Puikiai žinai - sportuoti reikia. Bet ką daryti, jeigu sportuoti visai nesinori ir vien pagalvojus apie sporto salę visą kūną užvaldo nuovargis? Vienintelė išeitis - sportuoti nesportuojant, t.y. vaikštant.  

Nenumok ranka - vaikščiojimas yra puiki alternatyva toms, kurios niekaip neprisiruošia užsirašyti į sporto klubą arba užsirašiusios niekada iki jo nenueina. Jeigu dirbi sėdimą darbą, net ir po paprasčiausio pasivaikščiojimo pajusi naudą, juk ėjimas - tai puikiausia kardio treniruotė, ne tik stiprinanti širdies darbą, bet ir deginanti kalorijas.


Pasaulio sveikatos organizacija rekomenduoja per dieną nueiti bent 10 000 žingsnių. Nei daug, nei mažai - maždaug 8 km. Paspartinusi žingsnį tokį atstumą nueisi maždaug per pusantros valandos. Iš karto galima pasakyti: pasivaikščiojimams tiesiog po darbo tikrai ne visada atrasi laiko ir noro, tad reikia kito plano. Geriausia tai daryti pakeliui į darbą, pietų pertraukos metu ir grįžtant namo. Jei važiuoji autobusu, išlipk 2-3 stotelėm anksčiau, nei reikėtų. Jei važiuoji automobiliu - palik jį tolimesnėje aikštelėje. Iš pradžių tiek vaikščiojimo gali pasirodyti daug, bet greit įprasi ir tai taps norma. Patikėk, mes tai darome kiekvieną dieną!


Kiek kalorijų sudeginsi eidama, priklauso nuo tavo amžiaus, svorio, individualių organizmo ypatybių ir pasirinkto ėjimo greičio. Bet einant greitu tempu, sudeginsi maždaug 50 kcal. kilometrui. Paskaičiuokim - 10 kilometrų per dieną - 500 kcal. O jei liptum į kalną, daugink iš dviejų!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis