Kokie vitaminai išgelbės nuo plaukų slinkimo ir kitų problemų?

Plaukai – savotiškas tavo organizmo veidrodis. Vos tik organizmui trūksta kokių nors vitaminų, plaukai iš karto sureaguoja: lėčiau auga, praranda žvilgesį, pradeda slinkti... Susidūrei su šiomis problemomis? Tuomet metas susirūpinti savo mityba ir pamaitinti plaukus jiems būtinais vitaminais.

* B grupės vitaminų yra piene ir pieno produktuose, kiaušiniuose, mėsoje, morkose, špinatuose, svogūnų laiškuose ir jų galvutėse, grybuose, melionuose, abrikosuose, avokaduose, pupelėse.
* Vitaminas E atsakingas už organizmo aprūpinimą deguonimi. Jo trūkumas kaip mat atsiliepia plaukams: sulėtėja kraujo pritekėjimas į galvos odą, plaukų svogūnėlių maitinimas tampa nevisavertis, sulėtėja plaukų augimas, jie pradeda slinkti. Šio vitamino rasi pupelėse, kiaušiniuose, kepenėlėse, briuselio kopūstuose, augaliniame aliejuje, erškėtrožių vaisiuose, javuose, šermukšniuose, šaltalankio uogose, obuolių, kriaušių ir saulėgrąžų sėklose, migdoluose.
* Vitaminas C taip pat atlieka nemenką vaidmenį. Jis pasirūpina pačių smulkiausių kapiliarų darbu, kurie maistingomis medžiagomis prisotintu krauju aprūpina plaukų šaknis, t.y. faktiškai atsako už plaukų sveikatą ir augimą. Vitamino C rasi visuose šviežiuose vaisiuose ir uogose, ypatingai šaltalankio, juodųjų serbentų ir erškėtrožių.
* Vitaminas А – labai svarbus elementas, kuris atstato plauko struktūrą, maitina odą, sulygina plauko paviršių, o tai plaukams suteikia elastingumo ir minkštumo.

Vitaminus būtina papildyti ir keliais svarbiais mikroelementais. Tarp jų:

* Geležis – stabdo plaukų lūžinėjimą.
* Siera – išsaugo ryškią pigmento spalvą, apsaugo nuo lūžinėjimo ir išblukimo.
* Cinkas ir varis – apsaugo nuo plikimo ir ankstyvo žilimo. Molibdenas skatina plaukų augimą.
* Silicis – sustiprina plaukus ir suteikia jiems elastingumo.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis