Masažo specialistė atskleidė, kaip teisingai kovoti su celiulitu

Jei nori pavasarį džiaugtis gražesne ir lygesne kūno oda, pradėti ja rūpintis turėtum jau dabar.

Taisyklingas kovos su celiulitu technikas mums atskleidžia masažo specialistė Simona Mikalauskaitė (gali apsilankyti jos puslapyje www.skliautuose.lt)


Keliais žodžiais apie esmę


Celiulitas yra paodžio (hipodermos) mikrocirkuliacijos sutrikimas - kai deguonis sunkiau patenka į riebalinį sluoksnį, ir šis, nebepakankamai aprūpinamas maistingomis medžiagomis, „užmiega“ bei sukietėja. Tokį vaizdą mes ir vadiname celiulitu. Suaktyvinus kraujotaką ir išjudinus susikaupusius skysčius, galima tą vaizdą išblukinti, kojoms ir pilvui suteikti trokštamo stangrumo.


Plika akimi pastebimų rezultatų pasiekiama per mėnesį, o per du tris intensyvaus darbo mėnesius sėdmenis ir šlaunis galima taip nugludinti, kad bus sunku ir patikėti, jog dar neseniai jie atrodė visiškai kitaip. Bet!


Vargu ar pavyks celiulitą išnaikinti šimtu procentų, mat jo susidarymą iš dalies lemia moteriškųjų hormonų (estrogenų) kiekis mūsų organizme, o būtent dalį jų ir gamina riebalinis sluoksnis. Vis dėlto aktyvinant kraujotaką masažais, kremais ir šveitikliais galima pasiekti gražių ilgalaikių rezultatų.


Ar įmanoma masažuotis pačiai?


Be abejo. Ištirpink delnuose pusę arbatinio šaukštelio kokosų aliejaus, atsisėsk ir patogiai ištiesk kojas, kad jos visiškai atsipalaiduotų. Pirmiausia aliejumi ištepk šlaunų viršų. Kiekvieną šlaunį tepk atskirai. Abiem rankomis suimk tą jos sluoksnį, kurį gali sugnybti, - tai ir yra riebalinis sluoksnis. Raumenų liesti ir jausti nereikia.


Riebalinį sluoksnį žnaibyk ir trink iki raudonumo krumpliais apie 10 minučių, o tuomet čiupk kitą šlaunį. Žnaibyk tik tą sluoksnį, kurį suėmei rankomis, kitaip, užuot jį išjudinusi, tik išmarginsi šlaunį kraujosrūvomis. 20 minučių pamasažavusi šlaunų viršų, imkis jų apatinės dalies ir sėdmenų.


Atsistok arba atsigulk ant šono. Kiek gali atpalaiduok masažuojamą koją. Kartok tuos pačius judesius. Kiekvienai šlauniai vėl skirk po 10 minučių, galiausiai pakapok jas delnų skliautais ir paplekšnok. Sėdmenų riebalinis sluoksnis yra storesnis nei šlaunų, tad gnaibydama turėtum užgriebti daugiau. Tokį masažą atlik 2-3 kartus per savaitę, iš viso 3-4 savaites. Tada galima retinti iki karto per savaitę.


Anticeliulitinės priemonės, kurias gali išbandyti
Anticeliulitinės priemonės, kurias gali išbandyti
COSMOPOLITAN


Kas dar pravers?


Yra puikių kosmetinių masažo priemonių, kurios padeda įveikti celiulitą. Pirmiausia privalu kartą per savaitę šveisti odą sukamaisiais judesiais. Po dušo kojas ir liemenį ištepk anticeliulitiniu stangrinamuoju kremu. Juo tepkis kasdien! Puikiai odą stangrina ir kasdienis kontrastinis dušas.


O gal verčiau kliautis kokiu stebuklingu aparatu?


Kažin ar jau išrastas aparatas, kuris būtų veiksmingesnis ir saugesnis nei anticeliulitinis masažas rankomis. Vakuumas yra pavojingas visoms, kurių silpni kapiliarai arba išsiplėtusios venos (venų varikozė).


Daugelį metų bendradarbiaudama su klientėmis, kurios bando viską, galiu pasakyti, kad nei LPG, nei lazeriais nepasiekiamas laukiamas rezultatas. Rankomis galima daug geriau pajusti, kiek ir kaip reikia masažuoti konkrečias vietas, išjudinti riebalinį sluoksnį ir sumažinti apimtis.


Būk atsargesnė net su populiaria gumine taure - netinkamai ją naudodama gali nusėti kūną kraujosrūvomis ir pakenkti kapiliarams. Žinoma, smagu išbandyti ką nors naujo, tačiau svarbu visas naujoves vertinti kritišku žvilgsniu, pasidomėti, kokie moksliniai tyrimai ir studijos dėl jų atlikti, kokių šalutinių poveikių nustatyta.


Masažo poveikis jau yra ištirtas ir patvirtintas: pasitelkus kantrybę, sveiką mitybą ir fizinį aktyvumą, juo galima pasiekti stulbinamų rezultatų.


Išganingas receptas


Atsikratyk toksinų ir padailink formas kaip prabangiausiuose SPA centruose! Į kilogramą jūros druskos įlašink 15-20 lašų spygliuočių eterinių aliejų ir įmaišyk 2 didelius šaukštus migdolų aliejaus. Mišinį supilk į šiltą vonią ir pagulėk joje 15-20 minučių. Vanduo neturi apsemti širdies zonos. Nenaudok jokių prausiklių, pagulėjusi tiesiog apsiliek drungnu vandeniu ir susisupk į chalatą. Viskas! Tavo oda prisisotino mineralų, suaktyvėjo riebalų apykaita. 

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis