Kaip dirbti mažiau, bet kur kas produktyviau: 7 praktiniai patarimai

Mums labai patinka 76 metų Carlosas Slimas, antras pagal turtingumą pasaulio žmogus. Kodėl patinka? Ogi dėl to, kad siūlo darbo savaitę sumažinti iki trijų dienų, o darbo dieną pailginti iki 11 valandų. Juk skamba tikrai geriau nei nusibodusi rutina nuo 9 iki 18 val. laukiant nesulaukiant išeiginių, ar ne? Tačiau svarbiausia vis dėlto yra tai, kad visi darbo aplinkos ekspertai sutaria: niekada nėra per vėlu gerinti savo darbinio gyvenimo. Štai ką siūlo minėtieji ekspertai.

1. Nors ir ne visada pavyksta įvykdyti tai, ką planavai, vis dėlto susidaryti darbų sąrašą yra geriau, nei jo nesusidaryti. Daugelio žmonių darbo planai atrodo baisokai. Tačiau svarbiausia – projektus, kuriuos sudaro keli žingsniai, atskirti nuo pačių žingsnių. Tarkim, atostogų planavimas – visas projektas, o lėktuvo bilietų pirkimas – vienas iš žingsnių. Jei suskirstysi užduotis etapais, bus lengviau.

2. Tikrink paštą tris kartus per dieną. Pavyzdžiui, 9 ryto, vidurdienį ir 16 valandą. Sumažink neperskaitytų laiškų kiekį iki 0. Laiką tarp tikrinimų skirk darbui – nereikia visą laiką šokinėti nuo laiškų prie darbų, ir atvirkščiai. Nebent tavo darbas tiesiogiai priklausytų nuo susirašinėjimų ir apsikeitimo žinutėmis greičio.

Shutterstock

3. Neatsakinėk į visus laiškus iš karto, atsirink svarbiausius. Sutelk dėmesį į kelis laiškus, kurie padėtų pasiekti nusistatytą tikslą ar nuveikti ką nors svarbaus.

4. Jei tuo pat metu bandai žongliruoti keliomis užduotimis, dažniausiai neatlieki nė vienos, kad ir kokia devyndarbė būtum. Galima dirbti 100 valandų per savaitę ir nieko nepasiekti. Nemėgink tuo pat metu ir vykdyti darbo užduočių, ir domėtis feisbuko naujienomis – vis tiek viskam iš karto laiko nepakaks.

5. Naudok vadinamąjį varlių rijimo metodą. T. y. iš pat ryto pirmiausia imkis mažiausiai patinkančios užduoties – kad vėliau visą dieną darytum tai, kas teikia kur kas daugiau malonumo.

Shutterstock

6. Užsidėk ausines, net jei nemėgsti muzikos. Tai – lengviausias būdas parodyti aplinkiniams, kad atlieki sudėtingą užduotį ir nenori būti blaškoma.

7. Nebūk prieinama darbo reikalais bet kuriuo metu. Neverta atsakinėti į darbo laiškus tuo metu, kai neturi dirbti. Jei vis dėlto nesinori atitrūkti nuo reikalų, verčiau pagalvok apie sprendimus.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis