Didžiausias priešas norinčioms sulieknėti - netinkamai pasirinktas jogurtas

Pastaruoju metu ypatingai daug kalbama apie cukraus kiekį kasdieniuose mūsų produktuose ir jo įtaką nutukimui.

Lidso universiteto mokslininkai teigia, kad jogurtas - vienas pagrindinių iki šiol klaidingai vertinamų produktų, kuriuos dažniausiai renkasi sulieknėti norintys žmonės.


Tiesos tame yra. Daugybėje straipsnių galima rasti sveikos mitybos patarimų, skatinančių į savo kasdienį mitybos racioną įtraukti jogurtą. Produktus pats iš savęs nėra blogas, tačiau ne visuomet pabrėžiama, koks jogurtas yra sveikas ir į ką atkreipti dėmesį jį renkantis.


Praktiškai visi jogurtai, kuriuos gali rasti parduotuvių lentynose, savo sudėtyje turi pernelyg didelį kiekį cukraus – daugiau nei 5 gramus 100 gramų produkto. Lidso universiteto mokslininkai ištyrė net 921 jogurtų rūšį ir išsiaiškino, kad net 90% šių produktų negalėtų būti priskiriami sveikiems produktams.


Besirūpinantiems savo svoriu ypatingai pavojingi tie jogurtai, kurie priskiriami desertams – gardinti vaisiais ar kitais saldžiais priedais. Tokiuose jogurtuose vidutinis cukraus kiekis gali būti net 16,4 gramo 100 gramų produkto, o tai yra maždaug 4 cukraus šaukšteliai. Tuo tarpu natūraliame ar graikiniame jogurte cukraus kiekis neturėtų viršyti rekomenduojamo 5 gramų kiekio.


Kokias išvadas galime pasidaryti? Visuomet atkreipk dėmesį į produkto sudėtį ir rinkis tuos produktus, kurie turi kuo mažiau ingredientų. Savo pasirinktą natūralų ir sveiką jogurtą visuomet gali paskaninti džiovintomis uogomis, sėklomis ar vaisiais – taip daug skaniau ir neabejotinai sveikiau. 

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis