4 priežastys, dėl kurių kilogramai sugrįžta

Atsikratyti papildomų kilogramų nėra lengva, tačiau ne taip paprasta ir pasiektą rezultatą išlaikyti. Greičiausiai ne venai mūsų yra tekę patirti, ką reiškia susigrąžinti atsikratytus kilogramus, deja, kartais net su kaupu. Kodėl numestas svoris lyg kokia piktžolė vėl apsiveja mūsų kūnus?

Kalorijos ir kūno masė

Sudeginamų kalorijų kiekis yra glaudžiai susijęs su kūno svoriu. Paprastai antsvorio turintys asmenys treniruotės metu sudegina daugiau kalorijų, taip įvyksta dėl to, kad jų kūno masė yra didesnė ir kūnui išjudinti reikia daugiau energijos. Bet jei turintis antsvorio žmogus šio atsikrato, kartu sumažėja ir įprastai sudeginamų kalorijų kiekis, todėl ypač svarbu ne tik sportuoti, bet ir pagal kūno masės pokyčius adaptuoti mitybą. Jeigu atsikračiusi papildomų kilogramų nesumažinsi ir porcijų dydžio, svoris neišvengiamai grįš atgal.

Miego trūkumas

Miegas daro įtaką ne tik mūsų savijautai, bet ir kūno linijoms. Pakankamai išsimiegojęs žmogus jaučiasi energingas, o tas, kuriam miego trūksta, natūralu, kad dėl energijos stokos dienos eigoje užkandžiaus dažniau. Pakankamai nepailsėjusių žmonių organizmas gamina daugiau grelino ir mažaiu leptino. Pirmasis hormonas žadina apetitą, o antrasis - slopina, taigi neišsimiegojimo rezultatas - nuolatinis noras valgyti ir saiko nebuvimas.

Mitybos planas

Jei atsikratei papildomų kilogramų, dar nereiškia, kad maisto vadeles gali atleisti ir valgyti, ką tik norisi. Kiekvienas nukrypimas į kairę baigsis grįžusiais gramais, o vėliau ir kilogramais. Vienintelis būdas išlaikyti sumažėjusią kūno masę yra nuolatinė subalansuota ir sveika mityba, sumažintos porcijos. Sveiki ir pilnaverčiai maisto produktai padės energingai jaustis ilgiau, garantuos sotumo jausmą, tad sumažinti porcijas nebus taip sunku. Jei mėgsti smaguriauti, nusivilti taip pat nereikėtų, nes yra gausybė sveikų saldėsių alternatyvų. Žinoma, kardinaliai pakeisti mitybą yra sunku, todėl pradėk pamažu, užkandžiams dažniau rinkitis vaisius ir žalias šiaudeliais pjaustytas daržoves, riešutus, atsisakyk perdirbtų maisto produktų, skirk šiek tiek laiko sveikų Koks tavo mitybos tipas, sužinosi atlikusi ŠĮ TESTĄ.

Vienodos treniruotės

Kai diena po dienos darome tuos pačius pratimus ta pačia eiga, po kurio laiko SĖDMENIMS

PILVUI

KOJOMS

VIRŠUTINEI KŪNO DALIAI

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis