Prisijunkite!

Prisijungę vartotojai gali:

  • dalyvauti konkursuose
  • skaityti straipsnius vėliau
  • gauti naujienų prenumeratą

Neturite paskyros?

Idealiai riestas: 7 pratimai, kuriuos rekomenduoja gražiausio Instagram užpakaliuko savininkė

Jen Selter - tikrų tikriausia Instagramo žvaigždė, tituluojama gražiausio užpakaliuko savininke! Patikėk, tokios linijos - anaiptol ne gamtos dovana, o nuolatinis darbas sporto salėje. Gal ir gerai, m? Juk jeigu gali Jen, vadinasi galim ir mes!

1. Žingsniai į šoną su guma

Jen šį pratimą atlieka, kai tik turi kelias laisvas minutes: gatvėje, namuose, gamtoje... Tau tereikia įsigyti specialiai sportui skirtą gumą. Poza - pritūpus taip žemai, kaip tik gali, keliai nukreipti tiesiai. O dabar žingsniuojam!


A post shared by Jen Selter (@jenselter) on Apr 8, 2015 at 6:24pm PDT

2. Šuoliukai ant suoliukų

Geriausia tai daryti sporto aikštelėje, tačiau iš bėdos tinka ir paprasčiausias kiemas su suoliuku. Tiesiog šuoliuok per suoliukus šiek tiek sulenkusi kojas, kad būtų mažesnė apkrova sąnariams. Lengva tikrai nebus, bet šis pratimas bus naudingas ne tik užpakaliukui.


A post shared by Jen Selter (@jenselter) on Jul 20, 2015 at 3:03pm PDT

3. Mostai kojomis iš gulimos padėties

Šiuos pratimus reikia daryti taip, kad įdarbintum ne pilvo, o užpakaliuko raumenis. Kitaip tariant, kelk kojas įtempdama sėdmenis, o ne pilvą. Nepatingėk ir atlik bent kelis pakartojimus.


A post shared by Jen Selter (@jenselter) on Mar 21, 2015 at 4:15pm PDT

4. Žirklės

Atsigulk ant nugaros, kojas pakelk nuo žemės 30-40 cm. ir kryžiuok! Pratimas nelengvas, nes labai stipriai įtempiami tiek sėdmenys, tiek pilvo presas. Užtai efektyvumas - garantuotas.


A post shared by Jen Selter (@jenselter) on Feb 12, 2015 at 5:07pm PST

5. Žąselė

Galbūt pratimas atrodo paprastas, tačiau fizinių jėgų ir treniruotų kojyčių tikrai reikės. Keisk pratimus tarpusavyje: pirmiausia eik žąsies poza, tuomet šoliuok kaip varlė.


A post shared by Jen Selter (@jenselter) on Jul 8, 2014 at 7:51pm PDT

6. Atgaliniai mostai

Rankomis atsiremk į suoliuką ir atsistok kuo toliau, kad galėtum pilnai išsitiesti ir išlaikyti tiesią nugarą. Kelk kojas atgalios į viršų staigiais mostais. 10 pakartojimų vienai kojai, tuomet 10 - kitai. Šiek tiek atsikvėpusi vėl kartok.


A post shared by Jen Selter (@jenselter) on Nov 22, 2013 at 1:58pm PST

7. Mostai į šonus

Rankomis ir keliais atsiremk į žemę, tarsi būtum katės pozoje. Tiesk koją į šoną energingai, tarsi bandytum kam nors įspirti ar ką nors nuo savęs nustumti. Kiekviena koja padaryk mažiausiai 10 pakartojimų be pertraukos, tuomet kartok iš naujo. Užpakaliukas bus tvirtas, kaip riešutėlis!


A post shared by Jen Selter (@jenselter) on Mar 20, 2016 at 1:26pm PDT

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis

Prisijunkite!

Prisijungę vartotojai gali:

  • dalyvauti konkursuose
  • skaityti straipsnius vėliau
  • gauti naujienų prenumeratą

Neturite paskyros?