Kaip plaukti baseine, kad svoris greičiau tirptų

Metas tirpdyti per žiemą susikaupusius riebaliukus, bet apie sporto salę net pagalvoti nesinori... O jei pasiūlytume apsilankyti baseine? Plaukikai treniruotės metu sudegina 25% daugiau energijos, nei bėgikai!

Plaukimas turi daugybę privalumų:

* Labai maža traumų tikimybė (sąnariai tikrai nenukentės)

* Nugara tau padėkos

* Per 45 minutes gali sudeginti iki 400 kcal

* Padeda naikinti celiulitą

* Gerina širdies ir plaučių darbą

* Mankština visus kūno raumenis

Plaukimas ne tik padės sustangrinti kūną, bet ir bus naudingas visam tavo organizmui. O žinai, kas plaukime labiausiai patinka mums? Aktyviai sportuoji, bet nejauti mušančio karščio ir visu kūnu tekančio prakaito!

Kiek plaukti?

Optimali treniruotės trukmė - 45 minutės, o fizinei formai palaikyti per savaitę baseine pakaks apsilankyti 2-3 kartus. Svarbiausia - daugiau plaukti ir mažiau stoviniuoti, stebint laikrodį.

Mūsų treniruotės planas

* 5-7 minutės - lengvam apšilimui sausumoje

* 10 minučių - ramiam plaukimui

* 30 minučių - intervalinei treniruotei. 100 metrų plauk greitai, tuomet 50 metrų - lėtai. Kitus 100 metrų plauk tik kojomis ir vėl daryk lėto plaukimo pertraukėlę. Dar 100 metrų plauk tik rankomis (kojos suglaustos) ir vėl leisk sau atsikvėpti ramiai plaukdama.

* 5 minutės - atsipalaidavimui plaukiant ant nugaros ar kita tau patogia poza.

Intervalinės treniruotės labiausiai skatina riebaliukų deginimą - keisk tempą taip, kad pakaktų jėgų visai treniruotei ir nereikėtų sustoti atsikvėpti kas šimtą metrų.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis