Prisijunkite!

Prisijungę vartotojai gali:

  • dalyvauti konkursuose
  • skaityti straipsnius vėliau
  • gauti naujienų prenumeratą

Neturite paskyros?

Indžių grožio paslaptys: 4 prieskoniai, kuriais gardindama maistą padailinsi kūno linijas

Gali būti, kad tų laikų damutės puikiai žinojo, jog prieskoniai – maisto produktas, padedantis atsikratyti nereikalingų kilogramų! Siūlome išbandyti 5 populiariausius, kurie labai veiksmingai tirpdo nereikalingus riebaliukus.

1. CINAMONAS

Cinamonas – lieknėti padedančių prieskonių lyderis. Atlikti tyrimai parodė, kad cinamonas efektyviai kontroliuoja cukraus kiekį kraujyje ir neleidžia jo perdirbti į riebalus. Tik ketvirtadalis šaukštelio cinamono per dieną net 20 kartų pagerina angliavandenių apykaitą. Juo gali gardinti ne tik maistą, pavyzdžiui, košę, paukštieną, bet ir kavą ar arbatą. Beje, savo kvapu cinamonas gali apgauti apetitą, nes sukuria sotumo iliuziją.

2. CIBERŽOLĖS

Tai populiarus indiškas prieskonis, naudojamas ir kulinarijoje, ir medicinoje. Ciberžolėse yra antioksidantų, kovojančių su laisvaisiais radikalais, taip pat jos turi uždegimus stabdančių savybių. Šis prieskonis aktyvina medžiagų apykaitą: veiklioji medžiaga kurkuminas trukdo riebalinėms ląstelėms kaupti riebalus. Ciberžolės gerina virškinimą, padeda greičiau suvirškinti sunkiau virškinamus mėsos bei riebius patiekalus. Žiupsnelį maltų ciberžolių galima įberti į aliejaus ir acto salotų padažus, troškintas daržoves, troškinius ir apkepus.

Shutterstock nuotr.

3. KARDAMONAS

Dar viena indų medicinos žvaigždė, kuriai būdingos riebalų deginimo savybės - kardamonas. Jo sėklas galima berti į kavą, arbatą arba mėsos marinatus. Gali pasigaminti ir figūrą dailinsiantį gėrimą: šaukštelį kardamono sėklų įdėk į 250 ml verdančio vandens, pavirk 10 minučių, o nuovirą atšaldyk ir gerk po kiekvieno valgio.

4. IMBIERAS

Imbieras ypač efektyviai pagreitina medžiagų apykaitą. Kaip ir kajeno pipirai, imbieras šiek tiek pakelia kūno temperatūrą, taip aktyvindamas metabolizės procesus. Springfieldo medicinos institute atlikti tyrimai parodė, kad suvalgius imbiero, medžiagų apykaita pagreitėja apie 20 procentų. Taip pat imbieras sumažina kenksmingojo cholesterolio lygį.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis

Prisijunkite!

Prisijungę vartotojai gali:

  • dalyvauti konkursuose
  • skaityti straipsnius vėliau
  • gauti naujienų prenumeratą

Neturite paskyros?