Kas vyks su tavo kūnu, jei plankingą darysi kiekvieną dieną

Pasiruošti bikinio sezonui skiriant vos 5 minutes per dieną... O kodėl gi ne?! Vienas niuansas: teks užsiimti kiekvieną dieną, be jokių sukčiavimų ir pasiteisinimų.

Taigi mes tau siūlome išbandyti Planking'ą – stovėjimą ant rankų jas sulenkus per alkūnes. Tiesiu korpusu ir priklausomai nuo pasiruošimo lygio, galima stovėti ant kelių (lengviau, bet ne taip efektyvu) ar ant kojų pirštų. Šis pratimas tvirtina visą korpusą, pilvo presą ir bendrą laikyseną.

Atrodo labai paprasta? O tu pabandyk! Pratimas tikrai ne iš lengvųjų, bet velniškai efektyvus. Štai kokią naudą tu išpeši, kiekvieną dieną skirdama laiko plankingui:

Shutterstock

- Atliekant pratimą stiprinami kone visi kūno raumenys, ypatingai dubens ir pilvo srityse. Vienas efektyviausių būdų formuoti tvirtą užpakaliuką ir geležinį pilvo presą. O net judėti nereikia!

- Reguliarus pratimo kartojimas padės tau sustiprinti pilvo raumenis, atsakingus už balanso išlaikymą. Pamatysi, kaip atlikti visus kitus sporto pratimus taps kur kas paprasčiau

- Plankingas efektyviai stiprina raumenis, o tai užtikrina geresnę medžiagų apykaitą ir didesnį kalorijų sudeginimą. Puiki žinia, norinčioms sulieknėti

- Atliekant plankingą dalis svorio tenka pečių zonai, tad be didelio vargo sustiprinsi ir padailinsi šią kūno dalį

- Teisingai atliekamo plankingo metu dirba tavo nugaros raumenys, tad reguliariai atlikdama pratimus, galėsi džiaugtis pagerėjusia laikysena, kuri yra itin svarbi bendrai savijautai.

Priklausomai nuo fizinio pasirengimo, plankingą daryti patariama nuo dešimties sekundžių iki dviejų minučių. Jei fizine forma pasigirti negali (tik kol kas!) siūlome tau pažvelgti į žemiau esančią lentelę, kurioje sudėliojome visą mėnesio planą, kuris padės siekti rezultatų palaipsniui.

Shutterstock

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis