Nori bandelės – valgyk brokolių

Būna, visą dieną svajoji apie ją, tokią saldžią, kvepiančią ir minkštą, nesvarbu nei jos kalorijos, nei maisto priedai. Manai, tai tiesiog įgeidis, kurį sutramdžiusi pademonstruotum geležinę valią? Anaiptol. Dažniausia organizmas šitaip siunčia signalą, kad jam trūksta kokių nors medžiagų. Suderinusi mitybą su jo poreikiais, ne tik išvengtum dūsavimų dėl figūros, bet ir lengviau ištvertum PMS, netgi mažiau kankintumeisi mesdama rūkyti.

Problema: traukia saldumynai
Valgyk: brokolių, vynuogių, sūrio, vištienos, jautienos, kepenėlių, ankštinių daržovių, kiaušinių, riešutų, špinatų.

Problema: nori bandelių
Valgyk: žuvies, mėsos, pupelių, riešutų.

Problema: užsimanei bulvių traškučių
Valgyk: garstyčių, šakniavaisių, ankštinių daržovių, brokolių, kopūstų, sūrio, sezamo sėklų.

Problema: ir vėl reikia kavos
Valgyk: paukštienos, jautienos, kiaušinių, žuvies, kepenėlių, aitriųjų pipirų, česnakų, vyšnių.

Problema: išgertum ko nors gazuota
Valgyk: garstyčių, brokolių, šakniavaisių, sūrio.

Problema: nori sūraus maisto
Valgyk: ožkų pieno, žuvies.

Problema: trokšti rūkyti
Valgyk: riešutų, sėklų, raudonų ir žalių vaisių bei daržovių, vitamino C gausių vaisių (apelsinų, citrinų).

Problema: kankina PMS
Valgyk: raudonos mėsos (jautienos, veršienos, žvėrienos), jūros gėrybių, salotų, šakniavaisių.

Problema: nuolat nėra apetito
Valgyk: riešutų, sėklų, pupelių, kepenėlių, tuno, kalakuto, jautienos, kiaulienos, ožkų pieno, ananasų, mėlynių.

Problema: nuolat persivalgai
Valgyk: sūrio, ėrienos, kepenėlių, špinatų, raudonų vaisių ir daržovių, apelsinų.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis