Ar sveika taip lieknėti: zonos dieta (VI dalis)

Kasmet sukuriamos bent kelios naujos dietos, stebuklingai padedančios atsikratyti svorio. Yra ir tokių, kurios jau eilę metų nepraranda savo populiarumo. Atrinkome aštuonias žinomiausias ir pakalbinome specialistus apie jų veiksmingumą ir poveikį sveikatai. Pristatome šeštą dietą.

ZONOS DIETA

Žvaigždės – gerbėjos: Sarah Jessica Parker, Cindy Crawford.

Dietos reziumė. Pasak gydytojo Barry Searso, atsidūręs palankioje zonoje, organizmas išsivalo, atsikrato nereikalingų riebalų. O toji zona – tai dieta. Kasdienį zonos maisto racioną turi sudaryti po 30 proc. baltymų bei riebalų ir 40 proc. angliavandenių, šios dietos esmė – insulino kontrolė, kuri padeda sudeginti kalorijų perteklių. Zonos dietos reikia laikytis 14 dienų. Tuo metu draudžiama valgyti cukraus, duonos, makaronų, ryžių, vartoti alkoholio ir kofeino. Taip pat rekomenduojama vengti saldžių vaisių ir daržovių. Dietologas siūlo valgyti dažnai, bet po nedaug: trys pagrindiniai valgymai ir du užkandžiavimai.

Vertina gydytoja, dietologė Žana Antonovą:
„Matau tik vieną pranašumą – raginama valgyti reguliariai, o tai saugo nuo persivalgymų, nereikalingų užkandžiavimų bei papildomų kalorijų. Tačiau minusų – nemažai: ribojamas angliavandenių vartojimas, bet leidžiama vartoti daug baltymų – tai pavojinga sergantiesiems inkstų, širdies, kepenų ligomis, netinka paaugliams ir maitinančioms mamoms. Būtina įsikalti į galvą: visų angliavandenius ribojančių dietų galima laikytis tik labai trumpai!"

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis