Išmok taisyklingai naudotis bėgimo takeliu

Bėgimo takelis – vienas tinkamiausių bei paprasčiausių treniruoklių naujokams. Tačiau kai kurių taisyklių vis tiek privalu laikytis.

* Takelį junk stovėdama ne ant jo, o šone. Pradėk nedideliu greičiu.
* Naujokams iš pradžių vertėtų laikytis už apsauginių rankenų. Bet tik kurį laiką! Kai įprasi prie takelio, rankenų nebereikės – bėgsi natūraliai, kaip įprastai lakstai.
* Niekada nebėk basa. Būtinai avėk specialiai bėgti pritaikytus sporto batelius – jie saugos nuo traumų.
* Bėgdama žiūrėk į priekį, kad nenukryptum nuo ritmo. Net jei kas nors tave pakvies, nesugalvok staigiai pasukti galvos – gali neišlaikyti pusiausvyros ir pargriūti.

FAKTAS! Bėgant takeliu sudeginama maždaug tiek pat kalorijų, kiek ir per sportinį ėjimą, bėgiojimą parke ar stadione.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis