Kiek tau paklūsta kūnas?

Keturi dalykai, dėl kurių verta prakaituoti, ir keturi, kurių tikrai nepakeisi, nors ir kaip stengtumeisi.

GALI PAKEISTI:
* Medžiagų apykaitos greitį. Jam įtakos turi tavo raumenų masė. Dukart per savaitę sportuodama treniruoklių salėje per 18 savaičių kalori­jų deginimą paspartinsi 10 proc.

* Rankų odą. Manei, tie spuogeliai ant jų paveldėti? Vadinamoji žąsies oda žasto srities plote įspėja, kad tau trūksta svarbiųjų riebalų rūgščių. Valgyk daugiau riebios žuvies, riešutų, grūdų ir sėklų.

* Sėdmenų formą. Būtent ši kūno dalis greičiausiai pasiduoda mankštai, ją gali­ma greitai akivaizdžiai patobulinti. Tūpk, pritūpk, mink dviratį ir bėgiok.

* Lytinį potraukį. JAV mokslininkų duomenimis, lytinį potraukį stiprina kofeinas, taip pat sportas, masturbacija bei erotinės fantazijos.

NEGALI PAKEISTI:
* Savo kelių. Kad ir kokie jie būtų gumbuoti ar išsišovę, net plastikos chirurgai nelabai linkę lįsti prie girnelių (ačiū Dievui). Nukreipk dėmesį nuo kelių tobulindama raumeningesnes kojų vietas – blauzdas ir šlaunis.

* Prakaituojančių kojų. Pėdose pra­kaito liaukų yra daugiau negu bet kurioje kitoje kūno dalyje, ir jos gamina prakaitą visada, ne tik tada, kai karšta. Taisyk pa­dėtį kasdien jas plaudama, mūvėdama švarias kojines ir avėdama orui pralaidžią avalynę, geriausia odinę.

* Miego poreikių. Daugeliui suaugusių­jų reikia septynių arba aštuonių valandų miego, kitiems pakanka ir penkių, treti mielai parptų ir vienuolika valandų per parą. Tavo miego poreikis yra beveik tokia pat nekintama asmenybės savybė kaip akių spalva.

* Potraukio į saldumynus. Smaližiauti yra genetiškai užkoduota. Tačiau aistrą cukrui įmanoma kontroliuoti ir prislopinti – saldžius užkandžius papildyk riešu­tais. Jie atbaidys bado priepuolius.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis