Gydyk negalavimus be chemijos (I dalis) (praktiški patarimai)

Natūralios priemonės gali būti ne mažiau veiksmingos nei tradiciniai vaistai: mokykis gerą savijautą palaikyti neteršdama savo organizmo. Kita vertus, jei matai, kad problema trauktis neketina, nežaisk daktarų kliaudamasi močiučių receptais – kreipkis į profesionalus, kad nepavėluotum pričiupti rimtą ligą!

BĖDA: akys nuvargusios, net peršti

► TAISYK PADĖTĮ TUOJ PAT!
* Kai akis pradeda skaudėti, ištiesk nykštį 15 cm atstumu nuo nosies. Sutelk žvilgsnį į jį, tada – į kokį nors toliau esantį objektą, galop vėl grįžk prie nykščio. Atlik tai 15 kartų.
* Šalto vandens dubenyje, įlašinusi porą lašų eterinio levandų aliejaus, sudrėkink kilpinio audinio skiautę, uždėk ant akių ir palaikyk 10 minučių.

► UŽBĖK UŽ AKIŲ!
* Įsitikink, kad tavo darbo vieta pakankamai šviesi.
* Sėdėk bent rankos atstumu nuo kompiuterio ekrano.
* Kas pusvalandį nukreipk akis nuo kompiuterio ir pabūk užsimerkusi.
* Valgyk špinatų, cukinijų, žirnių, brokolių. Šiuose produktuose gausu liuteino – maistinės medžiagos, naudingos akims.

BĖDA: blogas burnos kvapas

► TAISYK PADĖTĮ TUOJ PAT!
* Išgerk čiobrelių arbatos.
* Pakramtyk pankolių, kmynų, krapų, kavos pupelių arba petražolių.

► UŽBĖK UŽ AKIŲ!
* Venk saldžių gazuotų gėrimų, alkoholio, aštraus kvapo sūrio, gausiai prieskoniais gardintų patiekalų ir cigarečių. Jei žinai, kad teks daug bendrauti, susilaikyk nevalgiusi svogūnų, česnakų, nors ir kaip juos mėgtum.
* Per dieną išgerk aštuonias stiklines vandens: pernelyg sausa burnos gleivinė – viena šios problemos priežasčių.
* Įsigyk dantų pastos su arbatmedžio aliejumi.

BĖDA: negali užmigti

► TAISYK PADĖTI TUOJ PAT!
* Refleksologai pataria pamasažuoti didžiojo piršto pagalvėlę – tai padeda išvalyti mintis. Prieš miegą kaip tik to ir reikia!
* Salotoms nuo antikos laikų priskiriamas raminamasis poveikis – sukrimsk jų prieš miegą.

► UŽBĖK UŽ AKIŲ!
* Į valgiaraštį įtrauk daugiau pieno, kiaušinių, kalakutienos, žuvų – juose gausu aminorūgšties triptofano, kuriam būdingas raminamasis poveikis.
* Eidama į lovą pamėgink pamiršti visus rūpesčius.
* Vakare išgerk raminamosios melisų arbatos.
* Atsisakyk įpročio nusnūsti dieną.

BĖDA: migrena

► TAISYK PADĖTĮ TUOJ PAT!
* Į dubenį su garuojančiu karštu vandeniu įlašink keletą lašų eterinio rozmarinų aliejaus, pasilenk virš dubens, uždengusi galvą rankšluosčiu. Pakvėpuok 10 minučių.
* Išgerk skaistenių lapų ar plačialapių šaukščių šakniastiebių arbatos. Šių augalų gydomosios galios žinomos nuo seno.

► UŽBĖK UŽ AKIŲ!
* Valgyk reguliariai: migreną gali sukelti ir netolygus gliukozės kiekis kraujyje.
* įtrauk į racioną špinatų, riešutų, sėklų, viso grūdo produktų, kad gautum magnio.
* Vartok daug skysčių: kartais pajutus pirmuosius požymius pakanka išgerti dvi tris stiklines šalto vandens, ir skausmai apmalšta.
* Reguliariai mankštinkis.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis