Gydyk negalavimus be chemijos (II dalis) (praktiški patarimai)

Nebūtina kaskart sunegalavus griebtis piliulės. Natūralios priemonės gali būti ne ką mažiau veiksmingos.

BĖDA: Sutriko virškinimas, ėda rėmuo

► TAISYK PADĖTI TUOJ PAT!

* Išgerk homeopatinių vaistų nuo rėmens, ypač jei jautiesi persivalgiusi.

* Prieš valgį išgerk stiklinę vandens su dviem trimis šaukšteliais obuolių sidro acto.

* Valgomoji soda neutralizuoja rūgštingumą ir lengvina rėmens požymius.

► UŽBĖK UŽ AKIŲ!

* Venk gausių, aštrių, riebių patiekalų, taip pat šokolado, kepinių, rūgščių vaisių sulčių, alkoholio ir gėrimų su kofeinu.

* Likus trims valandoms iki miego nevalgyk.

* Miegok ant aukštos pagalvės – skrandžio sultims bus sunkiau pakilti iki stemplės.

BĖDA: šlapimo takų infekcija

► TAISYK PADĖTĮ TUOJ PAT!

* Pašildyk pilvo apačią karšto vandens pūsle.

* Atsisakyk gėrimų, kuriuose yra alkoholio, taip pat sūdytų, marinuotų, rūkytų produktų, saldumynų.

* Gerk natūralių nesaldintų spanguolių sulčių – jos naikina šlapimo takų infekciją (cistitą) sukeliančias bakterijas. Taip pat tinka meškauogių lapų arbata.

► UŽBĖK UŽ AKIŲ!

* Dėvėk medvilninius apatinius, venk aptemptų drabužių.

* Stenkis šlapintis bent kartą per tris valandas, būtinai tai daryk po sekso (išplausi svetimas bakterijas).

* Gerk kuo daugiau skysčių, geriausia – vandens.

BĖDA: kaupiasi skysčiai

► TAISYK PADĖTĮ TUOJ PAT!

* Sumaišyk kelis lašus raminamojo levandų ar rozmarinų eterinio aliejaus su migdolų ar sezamų aliejumi ir švelniai išmasažuok pažeistą vietą.

* Kiaulpienės – vienos geriausių natūralių diuretikų. Išgerk jų arbatos.

► UŽBĖK UŽ AKIŲ!

* Mūvėk specialias elastines kojines.

* Venk ilgai stovėti.

* Kai tik gali, laikyk kojas pakeltas – jos ne taip tins.

* Mažink druskos kiekį, dar geriau – bent kurį laiką išvis jos atsisakyk.

BEDA: nuovargis

► TAISYK PADĖTĮ TUOJ PAT!

* Sumaišyk šešis lašus greipfrutų, keturis lašus imbiero eterinio aliejaus su 30 ml simondsijų aliejaus – štai ir turi puikaus energinio masažo aliejaus.

* Venk gazuotų energinių gėrimų – jų išgėrusi jausiesi dar blogiau.

► UŽBĖK UŽ AKIŲ!

* Kad nepritrūktum energijos, valgyk daug vaisių, daržovių, baltymingų patiekalų, maitinkis reguliariai: nuovargis apima ir kraujyje sumažėjus gliukozės.

* Gal tavo organizmui stinga B grupės vitaminų? Jų gausu mėsoje, pupelėse ir bananuose.

* Nepiktnaudžiauk pyragaičiais ir sausainiais – jų suvalgius energija greitai užplūsta, bet greitai ir nuslūgsta, žmogus pasijunta pavargęs ir piktas.

* Mankštinkis bent po 30 minučių tris kartus per savaitę.

BĖDA: raumenis traukia mėšlungis

► TAISYK PADĖTĮ TUOJ PAT!

* Išgerk homeopatinių vaistų raumenų spazmams malšinti arba įtrink skaudamą vietą specialiu tepalu.

* Jeigu spazmai kankina miegant, stenkis miegoti ant nugaros, kojas padėjusi ant pagalvės.

► UŽBĖK UŽ AKIŲ!

* Kasdien gerk daug skysčių, iš jų – bent šešias stiklines vandens. Venk alkoholio, nes jis mėšlungį gali dar labiau sustiprinti.

* Prieš mankštą visada apšilk. Po treniruotės nepamiršk ištempti raumenų.

* Vakarais išgerk toniko – šiame gėrime esantis chininas gali padėti išvengti naktinio mėšlungio.

* Valgyk vėžiagyvių, jautienos, riešutų, kad organizmui nepristigtų cinko. Taip pat pravers magnio gausios tamsios lapinės daržovės, sėklos ir lęšiai.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis