Spalvų dieta: lieknėk smagiai ir sveikai

Ši dieta paprasta: valgyk kiek nori, tik pasirūpink, kad leistini produktai būtų vienos spalvos. O kurią dieną kokią spalvą valgysi, spręsk pati. Pavyzdžiui, pirmadienį – raudonos spalvos maistas. Antradienį – oranžinis. Trečiadienį – geltonas. Ketvirtadienį – žalias... Arba gali suskirstyti spalvomis porcijas. Pavyzdžiui, pusryčai – geltoni, pietūs – raudoni, vakarienė – mėlyna. Jau linksma?

RAUDONAS MAISTAS. Pomidorai, spanguolės, granatai, braškės, avietės, veršiena. Šie produktai didina aktyvumą. Jų pavalgiusi lengviau išvaikysi snaudulį, ilgiau išliksi budri.

ORANŽINIS MAISTAS. Moliūgai, morkos, abrokosai, mangai, apelsinai, mandarinai, voveraitės. Šis maistas teikia energijos, stiprina imunitetą, gerina kraujotaką, virškinimą.

GELTONAS MAISTAS. Kukurūzai, melionai, bananai, ananasai, patisonai. Visa tai stiprina nervų sistemą, gerina kepenų veiklą, mažina šoktelėjusią temperatūrą.

ŽALIAS MAISTAS. Agurkai, špinatai, salotos, kopūstai, žirneliai, obuoliai, kiviai. Šie produktai ramina, grąžina į vėžes kraujospūdį, mažina įtampą, stresą, malšina galvos skausmus.

ŽYDRAS MAISTAS. Austrės, kalmarai, sūriai su mėlynuoju pelėsiu, sterkai. Remiantis Rytų išmintimi, žydra – tai tyrumo, nemirtingumo spalva. Toks maistas skaidrina mintis.

MĖLYNAS MAISTAS. Mėlynės, slyvos, datulės, mėlynių jogurtas. Mėlyna spalva ramina kaip ir žydra, be to, padeda įveikti uždegimus bei nemigą.

VIOLETINIS MAISTAS. Vynuogės, baklažanai, burokėliai. Ši spalva ramina, skatina dvasines paieškas, todėl violetinių produktų valgyti labiausiai tinka paskutinę dietos dieną.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis