TESTAS: Koks mitybos planas tau labiausiai tinka?

Rodos, nevalgai kas papuola, bet kilogramai kaupiasi. Atlikusi šį testą sužinosi, kokiam mitybos tipui priklausai ir kaip galėtum nesunkiai pakoreguoti savo kūno linijas.

1. Labiausiai mėgsti:
a) tradicinius kepsnius;
b) visa, ko negalima valgyti, – baltą duoną, pyragaičius, ledus;
c) pačius įvairiausius patiekalus – tau patinka išbandyti naujoves;
d) užkandžius ir desertus – keptą duoną su sūriu, šokoladą, obuolių pyragą, ledus;
e) sveiką maistą, tarkim sriubą ir juodą duoną.

2. Eini pirkti maisto:
a) susidariusi sąrašą ir apsiperki kartą ar porą per savaitę;
b) kai esi alkana;
c) į specializuotas parduotuvėles, tarkim, duonos ar žuvų, nes ten geresnė pasiūla nei prekybos centruose;
d) reguliariai, bet pasitaiko, kad kartkartėmis užšoki nusipirkti traškučių ar sausainių;
e) į sveiko, ekologiško maisto parduotuves ar ūkininkų turgelius.

3. Kai užklumpa stresas:
a) eini pasivaikščioti arba skambini draugei;
b) geri kavą ir valgai saldainius;
c) eini apsipirkti ar su draugais išgeri kelių kokteilių;
d) esi linkusi patogiai įsitaisyti ir pavalgyti;
e) medituoji, pasilepini masažu arba geri raminamosios žolelių arbatos.

4. Tavo mėgstamiausi drabužiai:
a) stilinga suknelė ir gero kirpimo sijonas su palaidine;
b) visi, kurie paslepia pūpsantį pilvuką ir tave lieknina;
c) stengiesi neatsilikti nuo mados tendencijų;
d) vieną minutę tai gali būti džinsai, kitą – suknutė, viską lemia nuotaika;
e) paprasti marškinėliai ar daili palaidinė ir džinsai.

5. Tave geriausiai apibūdina tokie terminai:
a) lojali ir patikima;
b) nepastovios nuotaikos, permaininga;
c) drąsi ir linkusi į nuotykius;
d) jautri ir emocionali;
e) individualistė ir dvasinga.

6. Kai nori palieknėti:
a) stengiesi sveikai maitintis, sportuoji, bet grįžus prie įprasto gyvenimo ritmo grįžta ir svoris;
b) nesulauki jokių rezultatų – nepavyksta atsikratyti nė vieno kilogramo net laikantis dietos;
c) tau greitai atsibosta dėl to sukti galvą;
d) pirmąsias keletą dienų tvirtai laikaisi, bet paskui neištveri ir persivalgai. Užburtas ratas!
e) mieliau renkiesi ne kokią nors dietą, o sveiką mitybą, deja, ir tai ne visada padeda.

7. Draugų nuomone, esi:
a) rūpestinga, patikima, truputį konservatyvi;
b) nenuspėjama;
c) linksma ir įdomi;
d) švelni ir empatiška;
e) išsiskirianti iš minios.

8. Tavo mankšta:
a) kartą ar du per savaitę vaikštai į sporto klubą;
b) kiek chaotiška, tarkim, turi sporto klubo abonementą, bet ne visada ten nueini;
c) mėgsti ekstremalų sportą – slidinėjimą, nardymą, laipiojimą uolomis;
d) arba reguliariai sportuoji, arba išvis nesportuoji;
e) renkiesi pasivaikščiojimus, jogą, plaukiojimą.

SUSKAIČIUOK ATSAKYMŲ RAIDES.

Daugiausia a: tradicinė mergina
Esi linkusi papilnėti dėl gyvenimiškų priežasčių: per mažai judi, mėgsti gausiai gardžiuotis maistu. Geriausias būdas padailinti formas – susidaryti aiškų planą ir rasti palaikymo komandą, pavyzdžiui, draugę, kuri irgi to paties norėtų. Taip pat turi iš esmės pakeisti valgymo įpročius ir reguliariai sportuoti.

Daugiausia b: sveikatos auka
Chronišką norą valgyti gali išprovokuoti mieliagrybiai, žemas kraujospūdis, tam tikro maisto netoleravimas. Taigi tau ne tik sunku atsikratyti svorio – tu kenti ir dėl bėrimo, pilvo pūtimo, sąnarių, galvos skausmų. Pamiršk įprastas dietas – tau pirmiausiai reikia atsikratyti fiziologinių problemų, o tada svorio perteklius savaime išnyks.

Daugiausia c: nuotykių mėgėja
Vaikaisi žvaigždžių garbinamų greito poveikio dietų. Taip, kurį laiką tai veiksminga, bet vos pradedi valgyti normaliai – svoris grįžta. Nešokinėk nuo vieno mitybos plano prie kito. Geriau kreipkis į mitybos specialistą, kad sudarytų tinkamą mitybos planą. Pradėk mankštintis – verčiau išbandyti naujausias sporto madas nei kaitalioti dietas.

Daugiausia d: emocinė valgytoja
Pilnėji, nes valgiu bandai kamšyti emocines spragas. Blogai! Užuot bandžiusi stresą suvalgyti, rask kitų priemonių jam malšinti. Praverstų ir specialisto konsultacija. Labiau kontroliuok emocijas. Kai kitą kartą apims liūdesys, užuot puolusi į šaldytuvą, atlik keletą mankštos pratimų.

Daugiausia e: tikra sveikuolė
Vengi perdirbto maisto, priedų ir chemikalų, gal net esi vegetarė. Deja, idealias formas išlaikyti ne visada pavyksta. Skaityk etiketes! Titulas sveikas dar nereiškia, kad produkte yra mažai kalorijų. Tarkim jų gausu javainiuose, trapučiuose, riešutuose. Siūlytume išmėginti alternatyvius būdus svoriui mesti, pavyzdžiui, akupunktūrą. O nutarusi mankštintis, rinkis tai či, jogą, ci gun.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis