Greita dieta savaitgaliui ir savaitei

Siūlome greitą detoksikuojamąjį mitybos planą. Jei esi ištverminga ir jautiesi padariusi daug maisto nuodėmių, gali išmėginti ir ilgesnį jo variantą.

Dviejų dienų mitybos planas

Pagrindiniai principai: valgyk kas 2,5–3 valandas, iš viso penkis kartus per dieną. Per dieną turi išgerti ne mažiau kaip tris litrus skysčių – vandens arba nesaldžios arbatos.

VALGIARAŠTIS

1–oji diena: Kaskart valgydama suvartok: 1–2 stiklines lieso kefyro, keptą obuolį, išgerk žaliosios arbatos.

2–oji diena: Kaskart valgydama suvartok: 100 g liesos varškės, 200 g šviežių arba šaldytų uogų, išgerk arbatos.

Savaitės mitybos planas

Pagrindiniai principai: tarp valgymų gerk vandens. Turi suvartoti ne mažiau kaip 2,5 l skysčių.

VALGIARAŠTIS

1–oji diena:

* pusryčiai: avižinė košė, paruošta su nugriebtu pienu, arbata.

* priešpiečiai: vienas vaisius, arbata.

* pietus: lėkštė lengvos daržovių sriubos, 90 g neriebios folijoje keptos žuvies (menkės, jūros arba upės ešerio), 200–300 g garuose ruoštų daržovių, arbata. 

* pavakariai: natūralus neriebus jogurtas, vaisius, arbata. 

* vakarienė: 200 g neriebios varškės su žalumynais, 200 g daržovių salotų, pagardintų šaukšteliu alyvuogių aliejaus. 

* naktipiečiai: stiklinė kefyro.

2-oji diena:

* iškrovos diena: grikiai ir pienas.

Penkis kartus per dieną kas 2,5–3 valandas suvartok: 200 g grikių, stiklinę lieso pieno bei žaliosios arbatos. Iš viso per dieną turi išgerti ne mažiau kaip 2,5 l vandens arba nesaldžios arbatos.

3-oji diena:

* pusryčiai: omletas iš vieno viso kiaušinio ir dviejų kiaušinių baltymų, 200 g garuose troškintų įvairių daržovių, arbata be cukraus. 

* priešpiečiai: vienas vaisius, arbata.

* pietus: lėkštė lengvos daržovių sriubos, 200 g grikių su 100 g vištos krūtinėlės.

* pavakariai: natūralus neriebus jogurtas, vaisius, arbata. 

* vakarienė: 90 g neriebios folijoje keptos žuvies, 200 g daržovių salotų, pagardintų šaukšteliu alyvuogių aliejaus. 

* naktipiečiai: stiklinė kefyro.

4-oji diena:

* iškrovos diena: kefyras ir vaisiai.

Penkis kartus per dieną kas 2,5–3 valandas suvartok: 1–2 stiklines lieso kefyro, vieną vidutinio dydžio vaisių, žaliosios arbatos. Iš viso per dieną turi išgerti ne mažiau nei tris litrus skysčių.

5-oji diena:

* pusryčiai: 200 g grikių košės, arbata. 

* priešpiečiai: vienas vaisius, arbata.

* pietūs: lėkštė vegetariškos kopūstų sriubos, 90 g jūrų gėrybių, 200–300 g apkeptų daržovių, arbata. 

* pavakariai: natūralus jogurtas, vienas vaisius, arbata. 

* naktipiečiai: stiklinė neriebaus kefyro.

6-oji diena:

* iškrovos diena: varškė ir uogos.

Penkis kartus per dieną kas 2,5–3 valandas suvartok: 100 g liesos varškės, 200 g šviežių arba šaldytų uogų, išgerk žaliosios arbatos. Iš viso per dieną turi išgerti ne mažiau nei tris litrus skysčių.

7-oji diena:

* iškrovos diena: kefyras ir kepti obuoliai.

Penkis kartus per dieną kas 2,5–3 valandas suvartok: 1–2 stiklines lieso kefyro, vieną didelį keptą obuolį, žaliosios arbatos. Per dieną turi išgerti ne mažiau nei tris litrus skysčių.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis