Liaunas liemuo: įvairūs būdai tokį turėti

Daugelį metų grožis siejamas su liaunu liemeniu. Moterys visais laikais pasitelkdavo įvairias gudrybes, kad tokį turėtų. Tačiau dėmesio liemeniui skirk ne tik dėl grožio. Jei jo apimtis daugiau nei 80 centimetrų, gresia pavojus susirgti II tipo cukriniu diabetu. Tad supažindiname su populiariausiais būdais vapsvos liemeniui sukurti.

„Hula Hoop“

Nuo seno žinoma, kad sukti lanką – veiksminga. Tačiau ar masažinius rutuliukus galima laikyti naujausia kalorijų deginimo bei riebalų naikinimo metodika, sporto treneriai ir sportinius lankus išbandžiusios merginos nesutaria. Viena vertus, kuo lankas sunkesnis, tuo daugiau jėgų reikia padėti jį sukant. Kita vertus, amerikiečių sporto treneriai pataria naudoti tik lengvus lankus. Jų nuomone, lengvam lankui sukti energijos reikia daugiau nei sunkiam. Už lengvus lankus balsuoja ir vyrai. Jiems nepatinka merginos lieknomis, bet kraujosruvų nusėtomis talijomis. Pasirodo, daugiau, nei kilogramą sveriantys lankai dažnai jų palieka ant kūno. Nors po kelių treniruočių liemuo prisitaiko prie svorio, geriau lanką sukti saikingai (10 minučių per dieną), ypač jei esi patyrusi išvaržą, nugaros traumų ar kilę problemų dėl inkstų veiklos.

Jogos pozos

Užsiimti joga įmanoma esant bet kokio amžiaus. Kenksmingo poveikio nebus, nebent tavo mokytojas – savamokslis. Nepatyręs treneris greičiau sutraumuos tavo kūną, nei pripažins, kad pratimas pernelyg sudėtingas. Didžiulis jogos pratimų pranašumas: jie ne tik taliją taliją – visą kūną daro stangresnį, be to, gerina savijautą. Išbandyk tokį pratimą: atsistok tiesiai, dešinę pėdą pasuk į išorę, kairę į vidų. Jei jogos pasaulyje esi naujokė, pratimą geriau atlik prie sienos. Dešiniu sėdmeniu liesk sieną. Dešinę ranką uždėk ant talijos ir iškvėpdama lenkis į dešinę. Sėdmuo vis dar liečia sieną. Pamažu leisk ranką ant blauzdos ar kulkšnies, kol pajusi raumenų tempimą. Kartok pratimą į priešingą pusę.

Pilvo šokis

Šokis – vienas saugiausių būdų patobulinti taliją, bet ne pats paprasčiausias. Vienoms pilvo raumenys palyginti lengvai juda, kitoms tenka tenka išlieti daug prakaito ir ilgai treniruotis. Itin didelių pokyčių per keletą mėnesių nepastebėsi. Pilvo šokis teikia daugiau akims nematomos naudos – gerina vidaus organų darbą, lavina kūno koordinaciją. Šokant dirba raumenys, kurių neįmanoma išjudinti užsiimant, tarkim, lengvuoju kultūrizmu.

Liposakcijos akcijos

Tai ilgai trunkanti ir brangi operacija (kitaip, riebalų nusiurbimas), kurios rezultatai matyti matyti iškart. Efektas išlieka ilgai, bet galimos komplikacijos: kraujo apykaitos sutrikimai, padidėjęs odos jautrumas, hiperpigmentacija.

Kūno įvyniojimai

SPA aptiksi įvairiausių liekninamųjų procedūrų, bet pirmenybę teik jūriniams dumbliams. Mokslininkai įrodė: per milijonus metų egzistencijos jūriniai dumbliai įgijo unikalių savybių, kurios nėra būdingos jokiam kitam Žemės augalui. Kenkti įvyniojimai neturėtų, nebent kada nors buvo kilę problemų dėl kraujotakos ar širdies darbo. Įvyniojimų rezultatas matomas ne iš karto, reikia apie 7–10 procedūrų. Malonumas labai nepigus, bet... Britų psichologai pastebėjo, kad moterys po liekninamųjų procedūrų kurso lengviau atsikrato sveikatai kenksmingų įpročių ir greičiau ištirpdo nereikalingus liemens centimetrus.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis