Gyvūnų dieta: kuo maitinti žvėrį tavyje? (testas)

Išsiaiškink, į kokį gyvūną esi panašiausia, ir sužinok, kaip įgyti odos spindesio, beribės energijos ir daugiau sveikatos. Ties kiekvienu punktu išsirink teiginį, kuris tau labiausiai tinka. Baigusi testą, suskaičiuok, kiek kokių raidžių surinkai.

1.
a) Geriausiai jautiesi per pusryčius suvalgius daugiausia baltymingo maisto, tarkim, kiaušinienės su kumpiu.
b) Optimaliai savijautai palaikyti reikia angliavandenių, baltymų ir riebalų.
c) Darbinga būni tik pavalgiusi dribsnių, skrudintos duonos ir išgėrusi sulčių.

2.
a) Jei keletą valandų nevalgai, tampi dirgli.
b) Geriausiai jautiesi, kai valgai tris kartus per dieną, tačiau nebaisu, jei kurį nors valgymą tenka praleisti.
c) Valgai ar nevalgai, tai nedaro jokio poveikio tavo energijai.

3.
a) Geriausiai jautiesi valgydama daug mėsos ir truputį daržovių.
b) Geriausiai jautiesi, kai valgai po lygiai mėsos ir daržovių.
c) Geriausiai jautiesi mėsos nevalgiusi.

4.
a) Esi labai jautri kofeinui, todėl prieš miegą negeri stimuliuojamųjų gėrimų.
b) Kofeinas tave stimuliuoja, tačiau net ir jo pavartojusi miegi gerai.
c) Nieko nenutinka, jei išgeri gėrimų su kofeinu prieš miegą.

5.
a) Daugiausia energijos turi iš ryto.
b) Tavo energija yra stabili visą dieną.
c) Energingiausia esi vakare.

6.
a) Jei pietų valgai angliavandenių gausaus maisto, vėlyvą popietę pasijunti mieguista.
b) Per pietus suvartoti angliavandeniai tavęs niekaip neveikia.
c) Per pietus turi suvalgyti angliavandenių, kad popiet neapsnūstum.

7.
a) Geriausiai jautiesi ir esi darbingiausia, kai karšta.
b) Oro temperatūra tavęs neveikia.
c) Geriausiai jautiesi ir būni darbingiausia šaltuoju metų laiku.

8.
a) Esi linkusi sušalti greičiau nei kiti.
b) Manai, kad visada visada jautiesi komfortabiliai – nebūna nei per šalta, nei per karšta.
c) Tau visada karščiau nei kitiems.

REZULTATAI:

LIŪTAS: jei surinkai 6–8 a raides
Tavo organizmas palyginti greitai skaido angliavandenius, tad tau reikėtų jų kiek riboti ir valgyti daugiau mėsos. Idealu, jei tavo racioną sudarytų 60 proc. baltymų, 25 proc. riebalų ir tik 15 proc. angliavandenių.

ŪDRA: jei surinkai 4–5 a raides
Į tavo įprastą valgiaraštį turėtų būti įtraukta ganėtinai baltymingų maisto produktų, tiksliau, tavo kasdienę dietą turėtų sudaryti 50 proc. baltymų, 25 proc. riebalų ir 25 proc. – angliavandenių.

MEŠKA: jei surinkai 5–8 b raides arba apylygiai visų raidžių
Tu palaikai puikią organizmo pusiausvyrą, tad tau reikėtų valgyti įvairaus maisto, t.y. tavo racioną turėtų sudaryti 50 proc. angliavandenių, 30 proc. baltymų ir 20 proc. riebalų. Tik paisyk porcijų dydžių.

BEŽDŽIONĖ: jei surinkai 4–5 c raides
Daugiausia energijos tau teikia neriebus, angliavandenių gausus maistas. Iš mėsos geriausiai tiktų vištiena ir žuvis. Tavo racioną turėtų sudaryti 65 proc. angliavandenių, 20 proc. baltymų ir 15 proc. riebalų.

ŽIRAFA: jei surinkai 6–8 c raides
Tau turėtų ypač patikti vegetariška, angliavandenių turtinga dieta. Išbandyk mitybos režimą, pagal kurį tavo valgiaraštį turėtų sudaryti 80 proc. angliavandenių, 10 proc. riebalų ir 10 proc. baltymų.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis