Sporto mados kitiems metams (tobulink kūną madingai)

Kelias į tobulą kūną ir geresnę sveikatą gali būti ne tik ilgas, sunkus, bet ir... įdomus. Kokių populiarių tendencijų sporto klubuose įžvelgia specialistai ir kurios iš jų, prognozuojama, stiprės ateinančiais metais?

Treniruotė kūnui ir sielai. Eini į sporto klubą nes esi tikra, kad sveika siela turėtų būti sveikame kūne? Kažin, o ar pačios sielos nepamiršti? Kad išties skirtum bent šiek tiek laiko savo dvasinei higienai, treniruotę pradėk ir baik atsipalaidavimu, specialiomis pozomis, leidžiančiomis lengviau pasiekti tavo galvoje plevenančias skaidresnes mintis. Iš jogos ir Tibeto vienuolių arsenalo pasiskolinti atsipalaidavimo pratimai – pati madingiausia treniruotės pradžia ir pabaiga !

Funkcinės treniruotės. Tai mankšta žmonėms, kurie netrokšta nei svaiginančių sportinių pasiekimų, nei tobulų kūno formų, yra patenkinti savo išvaizda, tik dėl nejudraus gyvenimo būdo jaučiasi kiek apsunkę, vangūs. Funkcinės treniruotės lavina judesių koordinaciją, pusiausvyrą, lankstumą, vikrumą. Be abejo, tuo pačiu gerėja laikysena ir dailėja kūnas, tačiau skalbimo lentos efekto pilvo srityje ar stangraus Beyonce užpakaliuko suformuoti nepadės.

Atgal prie ištakų! Liekninančios kelnaitės su nanodalelėmis? Vibracinis juosmens diržas? O gal stebuklingas gelis, akimirksniu kilstelintis krūtinę ir išlyginantis odą? Ko tik nepasiūlo mokslininkai ir grožio industrijos šarlatanai! Ir vis dėlto daugybė moterų savo kailiu patiria: veiksmingiausia yra tai, kas patikrinta laiko! Taip, tai – tie patys raumenis stiprinantys pratimai, kurių išmokai dar mokyklos sporto salėje: atsispaudimai, atsilenkimai, įtūpstai. Štai kodėl sporto klubai ir ateinančiais metais siūlys senas geras treniruotes pivo presui, užpakaliukui, krūtinės raumenims – be jokių papildomų priemonių, naudojant tik tavo pačios valią ir jėgas!

Sportas gryname ore. Nesivaikai ypatingų naujovių, bet nori gyventi stilingai ir sveikai? Rinkis sportą gryname ore – pasirodo, jis taip pat šiuo metu laikomas madingu užsiėmimu. Bet kokiu oru! Toks sportas skaidrina mintis, padeda atsikratyti streso ir depresijos. Bėgiok ristele, šliuožk slidėmis, čiuožinėk pačiūžomis, išbandyk šiaurietiško ėjimo malonumus!

Šok su savimi! Daugelyje šalių prasiautęs šokių projektų virusas paskatino domėjimąsi sportiniais šokiais. Jie tapo tokie populiarūs, kad... net spėjo išeiti iš mados. Užtai treniruotės be poros – pure barre, zumba, regetonas, solo latino, Bolivudo stiliaus šokiai ir baletas suaugusiesiems – tapo tikru atradimu ir gundančia pramoga toms, kurios dėliodamos kojas valso žingsniu jaučiasi nejaukiai. Viena šokių repeticija padeda sudeginti apie 300 kcal. Jos metu treniruojami viso kūno raumenys, o šalutinis efektas – akivaizdžiai geresnė nuotaika ir džiugesio ugnelės akyse!

Mankštų kokteilis. Niekaip negali išsirinkti vieno stiliaus mankštos? O gal tiesiog smalsu išbandyti madingas naujienas? Jei tai skatina daugiau judėti ir padeda atrasti tai, kas tau labiausiai tinka – kodėl gi ne? Ieškok treniruočių, siūlančių skirtingų mankštų kokteilius. Pavyzdžiui, piloksingą (pilatesas+kikboksas), akvazumbą (zumba+vandens aerobika), jogalatesą (joga+pilatesas) ir kitus.

Antigravitacinė joga. Nauja, vos prieš keletą metų Niujorke gimusi, šiuo metu sparčiai populiarėjanti visame pasaulyje jogos atmaina, kai pratimai atliekami pakibus ore – ant juostų arba įsitaisius specialiame hamake. Šie pratimai itin naudingi viso kūno raiščiams ir sąnariams, be to, tai puiki mankšta tiems, kas pasiilgo egzotikos ir nori išbandyti madingas naujienas!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis