Kaip išsimiegoti... sveikai? (patarimai)

Ką daryti, kad jaustumeisi labiau pailsėjus, gyvybinga ir sveika? Atsakymas paprastas: kontroliuok savo poilsį! Kokybiškas miegas tavo organizmui ir grožiui yra ne mažiau svarbus nei dienos rėžimas. O išsimiegoti „sveikai“ visai nesudėtinga!

* Geriausias miego laikas, kurį gali pasirinkti – nuo 23 valandos vakaro iki 5 valandų ryto. Neišsigąsk, šešių valandų miego per parą tikrai pakanka. Jei tokiu metu atsigulti į lovą nepavyksta, geriau tai padaryk iki antros valandos nakties. Miegas tarp 2h ir 4h ryto turėtų būti šventas reikalas, kadangi tokį ankstyvą rytą miegame produktyviausiai. Beje, jei būtina prabusti anksti, dieną prieš tai neapkrauk savo skrandžio dideliais maisto kiekiais. Kuo daugiau valgai – tuo daugiau miegi.

* Nevalgyti prieš pat miegą svarbu ne tik dėl to, kad kūno linijų priežiūra būtų produktyvi. Naktipiečiai priverčia skrandį dirbti visą naktį. Beje, būnant horizontalioje pozoje skrandžio turinys gali sukelti padidėjusį rūgštingumą. Jei jautiesi labai alkana, valgyk tik lengvą maistą ir ne vėliau nei dvi valandos iki miego.

* Kad ir kaip norėtųsi įsigyti pūko minkštumo čiužinį – verčiau to nedaryti. Miegant ant minkšto paviršiaus kūnas išlinksta, taip prispausdamas kai kuriuos kūno organus ir sutrikdydamas kraujo apytaka. Todėl geriau miegoti ant lygaus ir kieto paviršiaus.

* Miegok nuoga. Žiemą toks patarimas skamba kiek ekstremaliai, tačiau juk gali užsikloti dar viena antklode. Miegodama be naktinių marškinių leisi naktį savo odai kvėpuoti. Toks sprendimas ypač turėtų patikti tavo mylimajam!

* Nori atitolinti veido raukšlių susidarymą? Rinkis mažesnę pagalvę. Žema galvos padėtis miego metu ne tik apsaugo nuo kaklo ir veido raukšlių susidarymo, bet ir pagerina kraujotaką bei leidžia pailsėti „nuvargusiam“ kaklui. Be to, stenkis nemiegoti ant pilvo.

* Jei vakare, prieš eidama į lovą, trumpai pasivaikščiosi, pasilepinsi karšta vonia ar kitaip atsipalaiduosi, užtikrinsi centrinės nervų sistemos poilsį. O tu kitą dieną būsi kur kas geresnės nuotaikos!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis