Kaip įveikti po audringos nakties kamuojančias pagirias?

Jei jau taip nutiko, kad po užsitęsusio vakarėlio kitą rytą skauda galva, o skrandis priekaištauja ir pyksta... Teks imtis priemonių, kurios išgelbės iš tokios nedėkingos situacijos.

Pagrindinė priežastis, kodėl po vakarėlio aplanko kančios, yra ta, jog organizmas netenka daug skysčių, nes juos sunaudoja skaidydamas vakarykščius kokteiliukus. Vandenį organizmas savinasi iš visų tavo organų, net ir smegenų: štai iš kur tas nelemtas silpnumas ir galvos skausmas.

Tai, kad reikia gerti daug skysčių, taip nuo toksinų išvalant organizmą, žino turbūt visos. Tačiau vieną dalyką dažnai pamirštame: vandenį į pagalbą reikia pasitelkti ne sekantį rytą, o jį imti gerti vos grįžus namo. Mažais gurkšniais išgėrus bent stiklinę ar dvi, kitas rytas nebūtų toks sudėtingas.

Ką valgyti?

Pomidorai. Ne veltui pomidorų sulčių mėgėjai iš anksto apsirūpina atsargomis. Suvalgyk bent tris pomidorus. Jie papildys tavo organizmą antioksidantais ir kalciu, kuris atstato skysčių trūkumą organizme.

Bananai. Juose gausu vitamino B6, kuris padės palengvinti susidariusią situaciją. Tačiau turėk omeny, kad vieno banano nepakaks!

Košė. Angliavandeniai pasirūpins, kad tavo organizmas papildytų cukraus atsargas, kurios deja, po vakarykščio gerokai išseko.

Kiaušiniai. Nors tai - pakankamai sunkus maistas išsekusiam skrandžiui, tačiau juose esantis cisteinas yra geriausias karys prieš pagirias skatinantį toksiną.

Rauginti kopūstai. Jokia naujiena, kad rūgščių kopūstų sriuba – puikus vaistas nuo pagirių. Raugintuose kopūstuose gausu kalio, natrio, magnio ir fosforo. Šių elektrolitų po vakarėlio organizmui ypač trūksta.

Moliūgų sėklos. Alkoholis „suvalgo“ didelį kiekį magnio, o jo kiekį organizme gali atstatyti valgydama moliūgą ir jo sėklas.

Medus. Jis padidins gliukozės kiekį kraujyje ir aprūpins kaliu ir natriu. Pastarieji pasirūpins pagirių išnykimu.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis