5 dalykai, kurių nevalia pamiršti lieknėjant

Pavasarį, kaip įprasta, damos itin didelį dėmesį skiria savo figūrai. Jei esi iš tų, kurios nusprendė pasiruošti „apsinuoginusiam“ vasaros sezonui lieknėjimo būdu, tuomet privalai pagalvoti apie kelis dalykus.

1. Ar nusprendei lieknėti įsitikinusi, jog tau būtinai to reikia? Tiksliau, ar žinai savo kūno masės indeksą (KMI)? Jei vis dėlto atsakymas į šiuos klausimus neigiamas, tuomet privalai įsitikinti ar tavo svorio ir ūgio santykis tikrai nebeatitinka normų.

Norint sužinoti savo KMI tereikia svorį padalinti (kg) iš ūgio (m2).

* Tavo svoris normalus jei gautas KMI skaičius yra tarp 18,5 ir 24,9.
* Pagal savo ūgį sveri per daug, jei KMI yra tarp 25 ir 29,9.
* Tavo kūno masė per maža, jei KMI yra iki 18, 5.

2. Lieknėdama (tiksliau mažindama maisto dozes ir atsisakydama daugelio produktų), kaip žinia, gali ne tik sulaukti savimeilę glostančių rezultatų ir malonių figūros pokyčių, bet ir nelauktų nemalonių pasėkmių. Kad taip nenutiktų, namuose pasikabink sveikos mitybos piramidę, kuri primins, jog siekant sulieknėti sveikai būtina valgyti kuo įvairesnį maistą.

3. Jei jau ėmei maitintis sveikiau, tuomet privaloma atsisakyti alkoholio. Jis ne tik skatina apetitą, bet ir yra labai kaloringas. Kalbant apie nealkoholinius gėrimus: jei iki šiol reguliariai mėgaujiesi kava, tai pats metas ją iškeisti į žaliąją arbatą. Kava iš tavo organizmo pašalina naudingas medžiagas bei mineralus, kuriuos ir taip esti rizika prarasti dėl pasikeitusio valgiaraščio, dienos ritmo ir t.t.. Žalioji arbata – tikrai ne prastesnė už kavą, priešingai. Ji ne tik tonizuoja, bet ir turi naudingų savybių, kaip antai pagalba metant svorį, virškinimo, žarnyno veiklos gerinimas.

4. Eini iš proto dėl saldumynų, kurių esi pasiryžusi atsisakyti dėl gražesnių kūno formų? Nepamiršk, kad angliavandeniai ir cukrus yra būtini tavo organizmui. Mokslininkų įrodyta, jog, dėl hormoninių skirtumų, šios medžiagos moterims reikia netgi labiau nei vyrams! Taigi, visiškai atsisakyti angliavandenių, šiukštu, negalima. Reguliariai pasimėgauk bent jau džiovintais vaisiais ar desertui pasilikti vaisinio jogurto indelį.

5. Riešutai ir pupos privalo įeiti į tavo valgiaraštį, kadangi šiose gėrybėse yra nemažai baltymų, skatinančių riebalų degimą. Beje, valgydama baltyminį maistą jausies kur kas sotesnė.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis