Kodėl NEverta svertis?

Vienoms svėrimasis – tik dar vienas skaičiukas asmeninei statistikai. O kitoms – didžiulis stresas. Dauguma merginų po švenčių, atostogų ir savaitgalių atidėlioja svėrimąsi, laukia, kol nutirps laisvalaikiu priaugti kilogramai. O sąžinė graužia, nes pasisverti lyg ir reikėtų. Jei taip yra ir tau – duosime patarimą: nesisverk! Ir štai 5 priežastys, kodėl tikrai neverta gadinti sau nuotaikos.

Skaičiai provokuoja emocinį persivalgymą. Jei, nepaisant tavo pastangų valgyti mažiau, svarstyklių skalė atkakliai rodo tą patį, arba, dar blogiau, šokteli aukštyn, tai neabejotinai provokuoja neigiamas emocijas. Jei iki lipdama ant svarstyklių buvai kupina ryžto maitintis sveikiau, judėti dažniau, ši akimirka gali tapti „Cancel“ mygtuku visiems tavo geriems norams. Todėl nustumk svarstykles į atokiausią kampą ir nedvejodama pereik prie sveikesnio gyvenimo būdo. Kai svoris sumažės – tikrai tai pajusi ir be svarstyklių.

Svoris – dar ne viskas. Jei maitiniesi taisyklingai, teigiamus grožio pokyčius pajusi jau po kelių savaičių. Tiesa, iš pradžių jie gali būti visai nesusiję su svoriu: šiek tiek sumažės kūno apimtys, dailiau kris drabužiai, oda taps skaistesnė. Deja, svarstyklės šių pokyčių gali ir neatspindėti. Kai sveriesi, matuojama visa, kas tavo kūne turi svorį – ne tik riebalai, bet ir raumenų, kaulų masė, taip pat skysčiai (o jų kiekis organizme labai svyruoja priklausomai nuo paros laiko, tavo ciklo, netgi nuotaikos), nesuvirškintas maistas ir kt.

Kilogramai neatspindi grožio. Net ir 5 tiek pat sveriančios moterys gali dėvėti skirtingų dydžių drabužius, o moteris, sverianti mažiau, gali atrodyti gerokai putlesnė nei keliais kilogramais daugiau sverianti jos bendraamžė, jei pastarosios raumeninis audinys storesnis, o riebalinis - mažesnis. O kūnai tokiu atveju atrodo visiškai skirtingai. Nors tos nelemtos svarstyklės rodo tiek pat.

Mesti svorį – ne visada gerai. Tai ypač pasakytina jei tavo lūkesčiai svorio atžvilgiu nėra pagrįsti. Lieknesnė – tai nebūtinai gražesnė, jei tas lieknumas virsta išskirtiniu liesumu. Ne veltui apie sulieknėjusį žmogų sakoma – „sublogo“. Jei tavo kūno masės indeksas (tavo svoris kilogramais, padalintas iš ūgio metrais, pakeltais kvadratu) neviršija 24, sulieknėjusi vargu ar atrodysi gražiau.

Matuokis kitaip. Svarstyklės varo į depresiją? Atsikratyk svarstyklių! O savo lieknėjimo procesą fiksuok kitokiais būdais: pavyzdžiui, turėk pasiruošusi džinsus, į kuriuos šiuo metu įsispraudi tik vargais negalais. Kai pagaliau įsliuogsi į juos lengvai ir jie priglus prie tavo užpakaliuko kaip nulieti – tikslą būsi pasiekusi. Ir atvirkščiai – jei pastebi, kad iki tol idealiai tikę rūbai ima spausti, metas susiimti.

Ką laimėsi atsisakiusi svarstyklių? Užsibrėši realius, tau tinkamiausius tikslus ir išvengsi erzinančių skaičių. Teigiamus pokyčius lengvai pastebėsi ir be jų!

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis