Jogos pozos pilvuko mažinimui ir stangrinimui

Nemėgsti intensyvių treniruočių ir vengi triukšmingos sporto salės? Sustangrinti pilvuko presą ir atsikratyti papildomų riebalų gali padėti ir jogos pratimai. Taigi, COSMO dalinasi paprastomis jogos pozomis, kurios padės pasiekti norimų rezultatų, jei jas praktikuosi reguliariai ir tuo pačiu kontroliuosi savo mitybą.

TAIP PAT SKAITYK: 30 priežasčių, kodėl mankštintis verta

Pirmiausiai turėtum žinoti, kaip pradėti kiekvieną jogos apšilimą. Suglausk kojas greta, suglausk delnus ties krūtine ir kelis kartus įkvėpk – iškvėpk per nosį. Tuomet ištiestas rankas palengva kelk į viršų ir virš galvos vėl suglausk delnus. Nuleisdama ištiestas rankas, lenkis pusiau, stenkis delnais atsiremti į grindis. Jei tempia kojas, tuomet per kelius jas šiek tiek sulenk ir paliesk delnais jogos kilimėlį.
Dabar, žengdama atgalios, kojas ištiesk. Stovėdama ant kojų pirštų galiukų ir į žemę besiremdama delnais, gali pradėti pirmąją pozą.

Kobros poza

Delnai, atremti į grindis, turėtų būti ties krūtinės ląsta. Dabar palengva artėk visu kūnu link žemės ir galiausiai laikyk kojas ir pilvą prispaustą prie grindų. Tuo tarpu, lėtai mėgink įkvėpti atlikdama šiuos veiksmus: tiesk rankas, pakeldama viršutinę kūno dalį į orą, lenkdamasi atgalios ir užversdama galvą taip, tarsi stebėtum žvaigždėtą rugpjūčio dangų. Tai darydama šiek tiek įtempk ir sėdmenų raumenis. Išbūk tokioje pozoje kiek gali ir grįžk į pradinę padėtį – į pagrindą remiantis delnais ir kojų pirštų galiukais, ištiestas kūnas pakilęs virš žemės.

Šuns poza

Kobros pozą pakeisti į šuns bus nesudėtinga: kojos ir rankos pečių plotyje, o į grindis remkis pilnomis pėdomis ir delnais. Ištiesk kojas ir rankas, taip keldama užpakaliuką į viršų. Tuomet iškelk kairę koją taip, kad ši būtų nugaros linijoje, o nuleisdama lenk per kelį, pastaruoju mėgindama pasiekti savo nosies galiuką. Tuo tarpu, žinoma, atraminė koja pasikels ant pirštų galiukų. Kairę koją vėl ištiesk į judesį pakartok su dešiniąja.

TAIP PAT SKAITYK: Kaip treniruoti pilvo presą, kad rezultatai nenuviltų

Lentos poza

Atsiklaupk ant kelių, ir, ištiestomis rankomis, į žemę atsiremk delnais. Tuomet kojų pirštų galais ženk atgalios tiek, kad kojos ir visas kūnas įišsitiestų. Įtempk pilvo raumenis ir tolygiai kvėpuodama mėgink šioje pozicijoje išbūti kuo ilgiau. Dabar gali pradėti pratimus iš naujo.

Beje, jogą atlikti derėtų gryname ore arba gerai išvėdintoje patalpoje. Vilkėk kuo mažiau drabužių ir jogos metu atsisakyk bet kokios avalynės. O mankštą užbaik tais pačiais judesiais, kuriais jogos užsiėmimą pradėjai.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis