Žvaliai dienai – greita ir lengva rytinė mankšta

Pirmojoje dienos pusėje esi itin mieguista? O gal planuoji pradėti sveiką gyvenimo būdą ar imti sportuoti, tačiau rimtai užsiimti tuo vis nepakanka ryžto? Paprastu pirmuoju žingsniu, siekiant žvalesnės savijautos, gali tapti greita ir lengva rytinė mankšta.

TAIP PAT SKAITYK: Pusryčių klaidos, trukdančios tau sulieknėti

Mankštą gali pradėti šiokiu tokiu apšilimu dar sėdėdama lovoje! Pradėk nuo kvėpavimo pratimų: atsisėsk, ištiesk nugarą, giliai įkvėpk išpūsdama krūtinę ir lėtai iškvėpk. Tai pakartok keletą kartų. Tuomet klubus ir kairę koją pasuk į dešinę, o per liemenį pasisuk į kairę, ir atvirkščiai: klubus suk į kairę, o nuo liemens sukis į dešinę pusę.

Prieš tęsdama rytinę mankštą gali papusryčiauti, jei maistas bus lengvas: pavyzdžiui, sultys ir skrebutis ar panašiai.

1 pratimas

Pažadinti kūną pavyks atliekant pratimą, vadinamą katės/karvės poza. Ant žemės atsistok keturiomis: į grindis remkis delnais ir keliais. Įkvėpk ir išsiriesdama iškelk galvą bei užpakaliuką. Tuomet, iškvėpdama nuleisk galvą bei sėdmenis žemyn, ir išriesk nugarą į viršų. Šį pratimą pakartok dešimt kartų.

2 pratimas

Antrą mankštos pratimą reikės atlikti atsistojus: kojos pečių plotyje, rankos priglaustos prie šonų arba sudėtos ant klubų. Dabar kaire koja ženk žingsnį atgal ir daryk įtūpstą – tuo tarpu dešinė koja turėtų būti sulenkta 90 laipsnių kampu. Kiek sulenktos kairės kojos pagalba palengva judėk aukštyn – žemyn, savo kūno svorį nukreipdama į kojas. Tokį „spiruokliavimas“ kiekviena koja pakartok 3 kartus po 30 sekundžių.

TAIP PAT SKAITYK: Jogos pozos pilvuko mažinimui ir stangrinimui

3 pratimas

Atsistok taip, kad kojos būtų klubų plotyje ir atsitūpk, priešais pėdas delnais atsiremdama į grindis. Tuomet kojomis šoktelėk atgalios taip, kad šios išsitiestų ir į žemę remtųsi tik pirštų galais. Tuomet kojas vėl pritrauk prie delnų ir grįžk į pradinę padėtį – atsistok. Šį pratimą kartok tiek kartų, kiek spėsi per 30 sekundžių. Tuomet minutę pailsėk ir pakartok pratimą.

4 pratimas

Stovėk per porą žingsnių nuo savo lovos, kairiąja kūno puse. Tuomet kairiąją alkūnę sulenk 90 laipsnių kampu ir atsiremk į lovą šia ranka taip, kad dilbiu remtumeisi į lovos kraštą, o kojas ištiesk. Taigi, kojos suglaustos ir ištiestos, kairė ranka remiasi į lovos kraštą, dešinė ranka priglausta prie šono. Taip išsilaikyk 30 sekundžių ir pakartok pratimą, jį atlikdama kitu šonu.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis