Ką valgyti prieš miegą, kad nepriaugtum svorio

Tikriausiai žinai tą jausmą, kai laikas miegoti, bet pilvas tokius maršus groja, kad visi miegai išsilaksto. Taip norėtųsi pasiduoti pagundai ir kristi į lovą sočiai prisikirtus, bet juk žinai, kad po to save grauši... Na, gurgiantis pilvas užmigti tikrai nepadės, todėl alkį numalšinti vis tiek teks. Sumuštinius ir panašius užkandžius palikime rytui, o prieš miegą užteks ir kažko mažiau kaloringo. Juk tikslas – ne sočiai pavalgyti, o nuraminti skrandį.

- Kefyro stiklinė– viena iš geriausių priemonių. 100 g didelio riebumo kefyro – 56 kcal. Mažo riebumo kefyre – 30 kcal. Vadinasi, prieš miegą išgėrusi stiklinę kefyro, gausi 140 arba 75 kcal.
- Greipfrutas. Skanu, sveika ir jokių riebalų sankaupų. Jis pasižymi taip vadinamu „neigiamu“ arba „minusiniu“ kaloringumu, tai reiškia, kad organizmas jo suvirškinimui išeikvoja tiek kalorijų, kiek jų yra pačiame greipfrute.
- Gabalėlis šviežio ananaso. Žinoma, šviežias ananasas ne visada gali būti po ranka, tačiau jis puikiai malšina alkį ir turi mažai kalorijų. Be to, sakoma, kad puikiai degina riebalus!
- Obuolys. Vienas obuolys numalšins alkį, o daugiau obuolių gali jį netgi sužadinti. Taigi svarbiausia – saiko jausmas.
- Saujelė džiovintų vaisių. Jei naktį užsimanysi ko nors saldaus, kuo puikiausiai pagelbės keli gabaliukai džiovintų abrikosų arba slyvų.
- Saujelė riešutų. Žinoma, riešutai labai kaloringi, tačiau nedidelė porcija riešutų su alkiu susidoros.
- Vienas bananas. Patartina susipjaustyti jį gabaliukais ir neskubant ilgai kramtyti. Alkis turėtų atsitraukti.
- Virtos daržovės. Desertinė lėkštelė virtų daržovių tavo figūrai tikrai nepakenks.

COSMO patarimas: kuo labiau stengiesi riboti savo mitybą, tuo garsiau ir dažniau gurgia tavo skrandis. Nuolatinis galvojimas apie maistą sukuria alkio pojūtį, nors visai tikėtina, kad esi pakankamai soti. Patarimas labai paprastas: pavalgyk bent 5 kartus per dieną, vienodais intervalais, bet mažomis porcijomis (ne daugiau, nei telpa į delną). Tokiu būdu kalorijų suvartosi ne daugiau, nei įprastai, o organizmas nestresuos bei nevers savęs kaupti riebalinių atsargų. Ir nustok galvoti apie tai, ko turėtum atsisakyti ir pradėk galvoti apie tai, ką turėtum valgyti. Kuo daugiau galvosi apie produktus, kurių tau negalima, tuo labiau jų norėsi. Visos puikiai žinome, kad uždraustas vaisius visuomet saldesnis. Nereikia savęs kankinti ir atsisakyti pamėgtų skanėstų. Geriau atrask tai, kas tau būtų skanu ir nekaloringa (tarkim vaisiai), tuomet didesnis šių produktų kiekis savaime iš tavo raciono išstums kaloringesnius produktus.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis