Naujųjų metų dieta: per 10 dienų 3-6 kilogramais lengvesnė!

Galvoji, kaip spėti atsikratyti kelių kilogramų dar iki Naujųjų metų? Užduotis – ne iš lengvųjų, juk laiko liko ne tiek ir daug, tačiau padėti gali vaisių ir baltymų dieta. Sakoma, kad per 10 dienų gali numesti 3-6 kilogramus, priklausomai nuo tavo figūros ir organizmo.

DĖMESIO: dieta netinka toms, kurios turi padidėjusį skrandžio rūgštingumą. Ir ypatingai toms, kurios papildomus kilogramus ant savo kūno tik įsivaizduoja!

Svarbiausia šios dietos taisyklė – vieną dieną sąžiningai valgyti tik baltymus, kitą – tik vaisius, ir taip keisti mitybą 10 dienų: pirmadienis – vaisiai, antradienis – baltymai, trečiadienis – vaisiai, ketvirtadienis – baltymai ir t.t.

Vaisių dienomis valgomi vaisiai, daržovės ir geriamos šviežiai spaustos sultys. Baltymų dienomis valgomi kiaušiniai, varškė, virta vištiena. Visomis dietos dienomis privaloma gerti pakankamą kiekį paprasto negazuoto vandens, laikantis taisyklės: 1 kg kūno svorio reikia 30 ml vandens. Vadinasi, jeigu sveri 80 kilogramų, per dieną turėtum išgerti mažiausiai 2400 ml vandens.

Vaisių diena: rytas be abejonės turi būti pradedamas stikline vandens, o vėliau valgome tik vaisius ir daržoves – obuolius, kriaušes, greipfrutus, morkas, kopūstus ir t.t. Venk bananų ir vynuogių, o su egzotiškais vaisiais (pavyzdžiui, papajomis, marakujomis ir pan.) būk atsargi: į neįprastus produktus organizmas gali sureaguoti neigiamai.

Baltymų diena: rytas taip pat prasideda nuo vandens! Pusryčiams gali suvalgyti baltymų omletą arba 80 gramų virtos vištienos (salotos lapas šalia taip pat nepamaišys). Dienos bėgyje gali suvalgyti arba 400-500 gramų varškės, arba 400 gramų virtos vištienos, kurią gali pakeisti 200-300 gramų virtos veršienos. Svarbu: mėsos nereikėtų sūdyti, nes druska kaupia skysčius organizme. Jei vien vandens gėrimams nepakanka, gali pasidaryti žalios arbatos. Valgyk mažesnėmis porcijomis, bet dažniau, kad nejaustum alkio. Pasistenk, kad paskutinis valgymas būtų ne prieš pat miegą, o bent 1-2 valandas iki jo.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis