Kaip apgauti alkio jausmą: 5 patikrinti metodai

Pavasaris jau prasidėjo ir visai netrukus teks nusimesti paltus, todėl nieko keisto, jei nori kuo greičiau atsikratyti per žiemą sukauptų riebaliukų. Badauti tikrai nesiūlome, nes numetusi tuo nelemtus kelis kilogramus, jau po mėnesio verksi susigrąžinusi daugiau, nei numetei.

Kur kas veiksmingiau valgyti reguliariai, tik šiek tiek mažesnėmis porcijomis. Jei numesti reikia tik kelis kilogramus, rezultatais džiaugsiesi jau po poros savaičių. Tereikia atsilaikyti nuo pagundų. Štai keli patarimai, kurie padės įveikti alkio jausmą ir nepulti užkandžiauti ne pagal sudarytą mitybos planą.

Vanduo – vienas geriausių alkio malšinimo būdų. Dažnai būtent dėl vandens trūkumo organizmas siunčia klaidinantį signalą ir verčia galvoti, kad nori valgyti. Todėl prieš puldama prie šaldytuvo, išgerk stiklinę vandens ir šiek tiek luktelėk. Pilvas nebeturėtų gurgti.

Nusipirkt becukrės kramtomosios gumos ir pajutusi alkį ją tiesiog pakramtyk. Tokiu būdu apgausi smegenis kad valgai. Tik nesugalvok kramtyti gumos su cukrumi, kuri skatina skrandžio sulčių išsiskyrimą ir tik dar labiau didina alkio pojūtį.

Bent 10 minučių pasivaikščiok gryname ore, sparčiu žingsniu. Pravėdinsi smegenis, įkvėpsi oro ir alkis dings savaime. Dar geriau – šiek tiek pasportuoti. Įprastai po fizinio krūvio apetitas akivaizdžiai sumažėja bent valandai laiko. Nebūtina eiti į sporto salę. Pakaks padaryti kelias dešimtis pritūpimų. O ir tavo figūrai tai bus tik į naudą.

Jau grįžai namo ir niekaip negali sulaukti vakarienės? Keliolika minučių šiltoje vonioje turėtų padėti sumažinti alkio jausmą. Šis patarimas puikiai tiks ir toms, kurios mėgsta pavalgyti prieš miegą!

Jei po vakarienės gerokai užtrukai ir per vėlai susiruošei miegoti, o pilvas jau groja maršus, nepatingėk atsikelti ir paprasčiausiai išsivalyti dantis su dantų pasta. Alkio jausmas bus apgautas!

Jei vis dėlto maistas tau yra šventas reikalas ir apgaudinėti savo organizmo neturi nei noro, nei kantrybės, tuomet bent jau rinkis sveikus užkandžius, puikiai malšinančius alkį ir nekenkiančius tavo figūrai.

- Kefyro stiklinė– viena iš geriausių priemonių. 100 g didelio riebumo kefyro – 56 kcal. Mažo riebumo kefyre – 30 kcal. Vadinasi, išgėrusi stiklinę kefyro, gausi 140 arba 75 kcal.
- Greipfrutas. Skanu, sveika ir jokių riebalų sankaupų. Jis pasižymi taip vadinamu „neigiamu“ arba „minusiniu“ kaloringumu, tai reiškia, kad organizmas jo suvirškinimui išeikvoja tiek kalorijų, kiek jų yra pačiame greipfrute.
- Gabalėlis šviežio ananaso. Žinoma, šviežias ananasas ne visada gali būti po ranka, tačiau jis puikiai malšina alkį ir turi mažai kalorijų. Be to, sakoma, kad puikiai degina riebalus!
- Obuolys. Vienas obuolys numalšins alkį, o daugiau obuolių gali jį netgi sužadinti. Taigi svarbiausia – saiko jausmas.
- Saujelė džiovintų vaisių. Jei naktį užsimanysi ko nors saldaus, kuo puikiausiai pagelbės keli gabaliukai džiovintų abrikosų arba slyvų.
- Saujelė riešutų. Žinoma, riešutai labai kaloringi, tačiau nedidelė porcija riešutų su alkiu susidoros.
- Vienas bananas. Patartina susipjaustyti jį gabaliukais ir neskubant ilgai kramtyti. Alkis turėtų atsitraukti.
- Virtos daržovės. Desertinė lėkštelė virtų daržovių tavo figūrai tikrai nepakenks.

COSMO patarimas: kuo labiau stengiesi riboti savo mitybą, tuo garsiau ir dažniau gurgia tavo skrandis. Nuolatinis galvojimas apie maistą sukuria alkio pojūtį, nors visai tikėtina, kad esi pakankamai soti. Patarimas labai paprastas: pavalgyk bent 5 kartus per dieną, vienodais intervalais, bet mažomis porcijomis (ne daugiau, nei telpa į delną). Tokiu būdu kalorijų suvartosi ne daugiau, nei įprastai, o organizmas nestresuos bei nevers savęs kaupti riebalinių atsargų. Ir nustok galvoti apie tai, ko turėtum atsisakyti ir pradėk galvoti apie tai, ką turėtum valgyti. Kuo daugiau galvosi apie produktus, kurių tau negalima, tuo labiau jų norėsi. Visos puikiai žinome, kad uždraustas vaisius visuomet saldesnis. Nereikia savęs kankinti ir atsisakyti pamėgtų skanėstų. Geriau atrask tai, kas tau būtų skanu ir nekaloringa (tarkim vaisiai), tuomet didesnis šių produktų kiekis savaime iš tavo raciono išstums kaloringesnius produktus.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis