10 žingsnių planas norinčioms sulieknėti, bet neturinčioms kantrybės

Jei nori atsikratyti tų kelių per žiemą priaugtų kilogramų, bet negali pakęsti dietų ir niekas nepriverstų tavęs kiekvieną dieną lieti prakaito sporto salėje, tuomet turime tau kitą planą! Deginsime riebaliukus ne badaudamos, o keisdamos savo įpročius.

Iškeisk keptuvę į orkaitę, o sviestą – į augalinį aliejų! Kad iškeptum kepsniuką orkaitėje, tau reikės kur kas mažiau aliejaus, nei kepant jį keptuvėje. Jei tai padarysi vieną kartą – gali nevargti, nes efekto nebus, bet jei visas 7 dienas...

Tikėtinas sutaupytų kalorijų skaičius per savaitę: 300.

Paslėpk visas dideles lėkštes namuose ir įprask valgyti iš mažesnių. Taip apgausi savo smegenis: mažoje lėkštėje tas pats kiekis maisto atrodys kur kas didesnis, nei didelėje. Pamatysi, dėdama maistą į mažą lėkštelę, savaime įsidėsi mažesnę porciją. Dar vienas gudrybė – valgyti iš mėlynos spalvos lėkščių ar tiesiog melsvoje aplinkoje. Sako, ši spalva sumažina apetitą, bet kiek tame tiesos – sunku pasakyti.

Tikėtinas sutaupytų kalorijų skaičius per savaitę: 500.

Auksinė taisyklė: prieš valgydama nepatingėk išgerti stiklinę vandens. Vanduo dalinai užpildys tavo skrandį ir suvalgysi mažiau. Paprasta kaip du kart du. Dietologai tvirtina, kad visą dieną gurkšnojant vandenį ir darant tai kasdien, tavo organizmas įsisavins 9% mažiau kalorijų.

Tikėtinas sutaupytų kalorijų skaičius per savaitę: 1300.

Gamindama maistą vietoje padažų naudok prieskonius. Padažuose yra gausybė kalorijų (jau vien majonezo šaukšte 90!), o prieskoniuose jų praktiškai nėra. Be to, aštresni prieskoniai pagerina virškinimą ir skatina tave lėčiau valgyti.

Tikėtinas sutaupytų kalorijų skaičius per savaitę: 500.

Jei taupydama laiką pasigamini maisto keliems kartams, vadinasi turi save nuolatos kontroliuoti, kad nuobodulio akimirką neįlįstum į šaldytuvą pakramsnoti likučių. Jei pagaminto maisto nebūtų, galbūt ir nepasivargintum stoti prie viryklės ir vėl gaminti tik dėl kelių kąsnių. Ir stenkis nelaikyti šaldytuve tokių produktų, iš kurių būtų galima greitai kažką pasigaminti, nieko neverdant ir nekepant: visokie sumuštiniai – tavo kūno priešas. Geriau jau turėk lieso natūralaus jogurto ir vaisių.

Tikėtinas sutaupytų kalorijų skaičius per savaitę: 800.

Net nesitikėk patobulinti savo kūno linijų, jeigu nesugebėsi sumažinti gazuotų gėrimų kiekio. Vien buteliuke kolos yra maždaug 150 kalorijų, o kokia nauda iš tokio gėrimo?

Tikėtinas sutaupytų kalorijų skaičius per savaitę: 300.

Mėgstančioms pasilinksminti ir paskanauti alkoholinius kokteilius, vertėtų prieš tai pagalvoti, kiek juose kalorijų. Garsusis Long Island – 780 kcal., Pina Colada – 650 kcal. Žodžiu, kuo daugiau gėrime ingredientų, tuo daugiau ir kalorijų! Du kokteiliukai – ir štai tau kalorijų bomba.

Tikėtinas sutaupytų kalorijų skaičius per savaitę: 1300.

Anot mokslininkų, pasėdėjus vienoje vietoje valandą laiko, organizme pagaminamų riebalus deginančių fermentų sumažėja net 90%. Reguliariai pajudėk ir priversk savo organizmą nuolatos dirbti! Ir tik nesiteisink, kad neturi tam laiko: pakilti nuo kėdės ir padaryti 20 pritūpimų sugebėsi per minutę.

Tikėtinas sutaupytų kalorijų skaičius per savaitę: 800.

Mėgsti žiūrėti televizorių ar filmą per kompiuterį? Tą laiką gali išnaudoti savo kūno naudai: vis tiek jau guli ant sofutės ar patogiai įsitaisai fotelyje, tai kodėl gi bežiūrint nepakilnojus kojų? Po 10 kojų pakėlimų kas 10 minučių ir, žiūrėk, per visą filmą tą patį pratimą pakartosi 100 kartų! Jeigu turi kelis šimtus litų, kuriuos gali leisti sau paaukoti sporto įrangai, tai nusipirk paprasčiausio modelio laiptinį treniruoklį (kuris imituoja lipimą laiptais) ir lanką. Filmo žiūrėjimui toks sportas tikrai netrukdys.

Tikėtinas sutaupytų kalorijų skaičius per savaitę: 800.

Jei važinėji autobusu, tiesiog išlipk viena stotele anksčiau. Jei su automobiliu, statyk jį ne prie pat namų, o prie parduotuvės. Ėjimo bus tik 10 minučių, o kalorijos degs ir raumenys tvirtės. Ir šiaip pasivaikščiojusi jausiesi tikrai energingesnė bei linksmesnė.

Tikėtinas sutaupytų kalorijų skaičius per savaitę: 500.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis