3 dienų detoksikacijos valgiaraštis norinčioms sulieknėti

Pavasaris jau įsibėgėjo, taigi pats metas keisti savo mitybą: pamiršti kaloringus patiekalus ir rinktis lengvesnius. Sunku prisiversti? Siūlome tau 3 dienų organizmo valymo planą! Žinoma, trijų dienų sulieknėjimui nepakaks, bet organizmas šiek tiek išsivalys ir lengviau virškins maistą.

Pirma diena

Pusryčiai, variantas nr. 1
Pusė greipfruto, obuolys, nedidelė vynuogių kekė. 200 ml erškėtuogių arbatos arba negazuoto mineralinio vandens.
Pusryčiai, variantas nr. 2
Baltagūžio kopūsto, obuolio, morkos, moliūgo, pomidoro salotos, pagardintos 1 šaukštu alyvuogių aliejaus. 200 ml morkų sulčių arba stiklinė negazuoto mineralinio vandens.

Pietūs
100–150 g garuose ruoštų nevalytų ryžių, 70 g virtos vištienos krūtinėlės be odos, 70 g trintų morkų su 15 proc. riebumo grietine arba vienas pomidoras. 250 ml bet kokių vaistažolių arbatos arba negazuoto mineralinio vandens.

Vakarienė
250 ml kefyro, bananas, keletas vynuogių, 1/4 greipfruto. 200 ml negazuoto mineralinio vandens arba mėtų arbatos.

Antra diena

Pusryčiai, variantas nr. 1
Pusė apelsino, nedidelis obuolys, keletas ananaso skiltelių. 200 ml vynuogių sulčių arba stiklinė negazuoto mineralinio vandens.
Pusryčiai, variantas nr. 2
Vandenyje išvirk 100–150 g avižinių dribsnių be cukraus arba suvalgyk vidutinio dydžio dubenėlį javainių (gali pagardinti desertiniu šaukštu medaus arba šlakeliu alyvuogių aliejaus). 200 ml liepžiedžių arbatos arba stiklinė negazuoto mineralinio vandens.

Pietūs
2–3 orkaitėje keptos bulvės, 80 g troškintos arba garuose virtos žuvies, pomidoras, 250 ml žaliosios arbatos arba negazuoto mineralinio vandens.

Vakarienė
Indelis biojogurto, bananas, kivis, 1/4 greipfruto, 200 ml negazuoto mineralinio vandens arba mėtų arbatos.

Trečia diena

Pusryčiai, variantas nr. 1
Pusė greipfruto, obuolys, nedidelė vynuogių kekė, 200 ml kefyro arba negazuoto mineralinio vandens.
Pusryčiai, variantas nr. 2
Salotos iš trintų vaisių bei daržovių: raudongūžio kopūsto, obuolio, morkos, saliero. Pagardink šaukštu alyvuogių aliejaus. 200 ml liepžiedžių arbatos arba pomidorų sulčių.

Pietūs
100–150 g garuose ruoštų rudųjų ryžių, 70 g virtos vištienos krūtinėlės be odos. 70 g troškintų šparagų arba vienas pomidoras. 250 ml žaliosios arbatos arba negazuoto mineralinio vandens.

Vakarienė
250 ml kefyro, bananas, nedidelė vynuogių kekė, kivis, 1/4 greipfruto. 200 ml negazuoto mineralinio vandens arba mėtų arbatos.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis